“Flot udsigt”
Anmeldelse af Wat Khao Takiap

Wat Khao Takiap
Anmeldt for 5. august 2017

Der er aber ved parkeringspladsen, og de komme hen til en. Der er god chance for at tage et godt billede af aberne.
Super flot udsigt

Tak, Tina R
Filtrér

Anmeldt for 23. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte Wat Khao Takiap med min familie. Det minder mest af alt om en losseplads. Aber ekskrementer og affald. Ikke et sted jeg vil anbefale til andre.
Aberne er nærgående og har nærmest overtaget styringen.
Dog skal det siges at udsigten var ret smuk fra templet.

Tak, Nich75
Anmeldt for 9. december 2016 fra mobile enheder

"Abe bjerget" som folk kalder det. Lever op til det med aberne.. mange mange aber overalt.. :)) (men må ikke fodres, fortæller skiltene ) --- først op af en del trapper så en lille stejl bakke.. så er du på pladsen med boder osv. Så trapper igen op til templet. Smuk udsigt .. must see !

Tak, Frederik J
Anmeldt for 28. november 2016 fra mobile enheder

Er man i Hua Hin skal man også besøge Wat Khao Kabiap, templet som ligger højt oppe og alle aberne....

Tak, pobedk
Anmeldt for 17. november 2016 fra mobile enheder

Vi kørte med tuk-tuk til bjerget, og mine børn var meget begejstrede, da de så de første aber. Vi så ikke nogen steder, hvor de længere solgte bananer mv til aberne. Istedet var der en opslag med en advarsel, at de ikke længere fodrer aber, og et foto af en dame, der var blevet bidt. De har tydeligvis haft problemer med aggressive aber. Vi mødte en dame, som ville have os til at købe is til en bestemt abe ved hendes butik. Der er rigtig mange aber på bjerget, og mange bygninger er forladte og forfaldne.

1  Tak, Tine E

Rejsende, der kiggede på Wat Khao Takiap, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Wat Khao Takiap? Fortæl om dine oplevelser!