“Et besøg værd”
Anmeldelse af Wat Khao Takiap

Wat Khao Takiap
Anmeldt 28. november 2016 fra mobile enheder

Er man i Hua Hin skal man også besøge Wat Khao Kabiap, templet som ligger højt oppe og alle aberne....

Tak, pobedk
Filtrér

Anmeldt 17. november 2016 fra mobile enheder

Vi kørte med tuk-tuk til bjerget, og mine børn var meget begejstrede, da de så de første aber. Vi så ikke nogen steder, hvor de længere solgte bananer mv til aberne. Istedet var der en opslag med en advarsel, at de ikke længere fodrer aber, og et foto af en dame, der var blevet bidt. De har tydeligvis haft problemer med aggressive aber. Vi mødte en dame, som ville have os til at købe is til en bestemt abe ved hendes butik. Der er rigtig mange aber på bjerget, og mange bygninger er forladte og forfaldne.

1  Tak, Tine E
Anmeldt 18. juli 2016

Sjovt at se aberne og fodre dem. Spændende ar se dem som de prøver at rede. Og rigtig flot udsigt. Pas på tingene, aberne er meget frække.

Tak, Jette O
Anmeldt 18. juli 2016 fra mobile enheder

Selve turen op til det buddhistiske tempel kan godt virker ret skræmmende da aberne godt kan finde på at springe op på en, men udsigten deroppe er virkelig det hele værd. Men går man lidt forbi templet og ned af en lille bakke finder man en dame som sælger foder til aberne, og dette er den vildeste oplevelse! Du kan fodre aberne med dine egne hænder, men de kan dog godt finde på at hoppe op i nakken på dig, og hvis ikke du ønsker den bliver siddende bliver den selvfølgelig fjernet med det samme. Disse aber man møder hernede er nogle helt andre i forhold til dem på vej op til templet. En vildt fed oplevelse!

Tak, Tabita C
Anmeldt 30. marts 2016 fra mobile enheder

Aberne er ved at overtage bjerget og det er utrygt at være der, især med børn. Minder mest af alt om en afdanket turistfælde.

Tak, Anja S

Rejsende, der kiggede på Wat Khao Takiap, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Wat Khao Takiap? Fortæl om dine oplevelser!