Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.333)
Filtrer anmeldelser
3.333 resultater
Medlemsvurdering
1.421
1.216
429
164
103
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.421
1.216
429
164
103
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.333 anmeldelser
Anmeldt d. 15. januar 2020

Her er alt hvad hjertet kan begærde. Venligt og smilende personale. Gode senge, undtagen hvis man er 3 på et værelse, vil den sidste blive budt en seng på ca. 160/170 cm, så det er noget møj, hvis alle er 180 høje. Ellers er der hvad man skal bruge på et badeværelse.

Dato for ophold: januar 2020
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Scanshow
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 7. januar 2020

Dejligt hotel i hjertet af Hua hin. Vælg de renoverede værelser da de selvsagt er af højere standard. Der rift om sol sengene så der skal man være tidligt oppe da folk reserverer dem tidligt for kun at bruge dem flere timer senere og personalet gør desværre ik noget ved det problem. Lækker morgenmad, men maden i business loungen er af meget begrænset udvalg i forhold til andre gode hoteller. Fin strand lige foran hotellet

Dato for ophold: januar 2020
  • Rejsetype: Rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, 655claush
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonHuaHinGM, General Manager hos Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2020
Google Oversæt

Dear Valued Guest,

Thank you for choosing our Hotel for your recent visit in Hua Hin. I sincerely appreciate you taking your valuable time to complete our guest questionnaire. We strive to meet our guest’s satisfaction, and as such your feedback is very helpful and valuable in our continuous efforts to improve our services and your satisfaction. We believe in providing our guests with the best service and attention at all times, and nothing makes me happier than a confirmation of your satisfaction.

Kindly be advised that we have no policy of sun bed reserving around the swimming pool area, I will communicate with the pool team to ensure that this policy is enforced strictly and appreciate for bringing this matter to our attention. Your concern on room upgrading is noted and I am delighted to inform you that the hotel is going through a full assessment of guest rooms and public areas. Also, next year the hotel planning to undergo, phase IV rooms renovation, lobby and kids club consecutively.

I look forward to welcoming you back home at Hilton Hua Hin Resort and Spa, and in the meantime, if there is any further assistance you may require please do let us know.

Once, again thank you.

Wishing you a pleasant day.
Philip Arghirides
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. december 2019

Vi fik en fantastisk middag oppe på taget med 3 retter udstrakt service og en pragtfuld udsigt.
Regningen og spisekortet stemte dog ikke overens, der var pålagt 15 % tax og 5% service charge så det blev noget dyrer end forventet de 2 glas vin vi bestilte var minimale og betalt godt og vel
men en kulinarisk oplevelse prøv Peking and

Værelsestip: vi var her kun for at spise og se hotellet
Dato for ophold: november 2019
Tak, Peter P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SUGUHHQHI, Manager hos Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2019
Google Oversæt

Dear Valued Guest,

Thank you very much for your positive review on our White Lotus & Rooftop bar dining experience.. With regards to the taxes and indeed it is required by local regulations where the taxes added once the Food and Beverage items charged..

Nevertheless, we thank you again for your kind feedback and looking forward to welcome you soon to our resort..

Thank You
RI Sugu
Director of Operations

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. november 2019

Boede på Hotel Hilton Hua Hin november 2019 og kan klart anbefale hotellet....super service, flot hotel og Bedste beliggenhed lige ved vandet og de små hyggelige gader.
Dejlig fred og ro og fantastisk mad.

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, olefhansen1
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SUGUHHQHI, Manager hos Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2019
Google Oversæt

Dear Valued Guest, First and foremost, thank you for having chosen Hilton Hua Hin Resort and Spa as the hotel of choice for your recent stay. It is truly heartwarming to know that you have enjoyed your stay experience with us and that our team has successfully contributed to you feeling the “home away home”.

We appreciate your thought and effort invested into writing this extensive review. Reviews like yours bring smiles to our faces. It will be my pleasure and privilege to share your wonderful and encouraging feedback to the entire team of Hilton Hua Hin Resort and Spa and we are certainly looking forward to welcoming you back to our hotel in future.

Once again and on behalf of team, thank you and safe travels.

Sincere regards,
RI Sugu
Director of Operations

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. november 2019

Vi, min kone og jeg, besøgte dette dejlige hotel, fra den 9. til 23. November. 2019.

Da vi ankom til hotellet i taxa, stod der allerede folk klar til at tage vores baggage ud af bilen og ind i hotellets lobby..

Vi henvendte os til en smilende thai kvinde, i reception som bød os velkommen, med en drink..

Hun fik vores pas, og kort tid efter, vendte hun retur, og skulle have et depositum på 7000 Bath..

Helt ok..

Nu var vi registreret som gæster på værelse 602, men der vil gå ca. en time inden værelset var klar.

Tiden benyttede vi til en kold øl, i deres The Market..restaurant.

Handlede lidt ind i hos "købmanden" over for..

Så fik vi anvist vores værelse, af en guide, som viste os de nødvendige ting på værelset, safety box m.m.

Dejligt værelse med altan og delvis hav udsigt...

Vores kufferter blev leveret på værelset..

En pærer var sprunget, men straks kom elektrikeren og skiftede den.

Dette var starten på vores 2 ugers ferie i Hua Hin..

The Market.

Morgenmad

Blev registreret på vores værelsesnummer, 602.

Fik anvist bord, ude eller inde.. af det søde, smilende og hjælpsomme thai personale.

Her fik vi vores morgenmad, kæmpe buffet, mere en 200 forskellige produkter, drikkelse, mad, frugt, brød,og meget mere..

Så rigeligt at gå om bord i.

Noget for en hver smag, men det skal der også være, med alle de nationaliteter der komme på hotellet..

Så muligheden for at smage på madvarer, som vi ellers aldrig ville få mulighed for..

Noget kan man lide, andet er ikke ens smag, sådan er det..

Hele tide opfyldning, så der manglede ikke noget.

Kokken havde mega travlt med diverse lækre ægge produkter..

Spejlæg, vendte, omeletter med det en eller det andet..

Men kokken havde altid tid til et smil og kommentar.

Full Moon Party.

Under the Market

Vi nød en aften på stranden med musik og sang..

Dejlig stor buffet, velsmagende, også her var der meget forskelligt

at vælge imellem..

dertil fri vin eller øl og vand

Derud over var der en "opsats" som vi blev hjulpet med at tænde og sende ud i vandet...

Helt sikker en dejlig aften.

Travlt personale, altid smilende, hjælpsomme, og god service, på trods af at de skulle gå og løbe rundt i sandet for at servicerer de mange gæster.

Kan varmt anbefale at deltage i disse henrivende angementer på stranden.

En aften kl. 20 valgte vi at spise på The Market, restaurant..

Desværre havde de lige pakket sammen udendørs..

Vi valgte så at side inde..

Menuen blev til Bolognese, et rigtigt godt valg..

Rigtig kraftig smag, god kvalitet, for pengene..

Desværre var vi de eneste gæster..

Kaffe og kage i Lobbyen.

Her var der et dejligt udvalg af kager, som smagte henrivende..

Dertil kunne man købe kaffe m.m. og nyde i Lobbyen.

Hvilke vi gjorde..,serveret af en smilende thai kvinde.. man bliver altid i godt humør med den service

Vi kunne også tage kagen med på værelset, i en lille boks, og nyde den der..

Kunne også leveres på værelset, hvis vi ønskede dette..

Restaurant Chay Had..

Med havudsigt.. og bølgeskvulp i baggrunden..

Ikke mange gæster denne aften, på trods godt vejer og næsten ingen vind

Menu.:

2 Drinks, Sex on the Beach, med rigtig god smag, startede vi med..

Derefter Ciabatta, smagen på hotellets retter, er virkelig gode..

Valgte 2 Chinga øl, til menuen

God og smilende og venlig service..

Whitte Lotus Restaurant.

Startede med 2 drinks, Tequila Sunrice.

Et dejligt sted at nyde disse drinks, med skøn udsigt ud over dele af Hua Hin..

Middagen på toppen, faldt valget på Chicken Orange, med rigtig god kvalitet.. og smag..

Dertil 2 glas San Mazano..

Kvalitet på toppen, med desværre få gæster sammen med os.. på toppen, og god udsigt.

Kvalitets betjening!!! på Toppen..

Restaurant HHBC..

Dette sted besøgte vi også, en del af Hilton Hotel, hvor man kan komme ind direkte fra gaden.. med musik og sang..

Her var mange gæster, et velbesøgt sted.. og hyggeligt..

Startede med Tequila Sunrice, med gode kraftige..

Efterfulgt af 2 Classic Burger og 2 Singha øl.. virkelig gode burgere..

Serveret af venligt og smilende personale..

Beer house..

Et besøg i øl huset..

Et hyggeligt sted med god musik og sang

Smilende og nynnende servering..

1 glas hvidvin, og 2 drinks, Magarita..

Blev nydt.

Pool området.

Dejligt stort område, med flere pool i forskellige dybter..

Ikke særlig varmt vand i poolene, da der ikke var sol på hele dagen..

Men dette bevirkede at der ikke skulle bruges så meget kemikalier, for at holde PH værdien

Håndklæde service, perfekt.., hjælpsom, smilende personale

Fik de håndklæder vi ønskede, kunne også få drømmesengene redt op med dem..

Forlod vi pool området i mere en 30 min. blev håndklæderne fjernet, hvis vi ikke selv havde fjernet dem..

Derved stod der ikke besatte drømmesenge, som ikke blev benyttet..

Kom vi tilbage senere fik vi nye rene håndklæder..

Lige en trappe ned, fra poolområdet og få skridt hen over den dejlige sandstrand, og ud i bølgerne i noget varmere havvand..

Flod og ebbe, så strandture til højre for hotellet var muligt i flere kilometer..

Til venstre, næsten altid umuligt at gå..

Hotel Hilton er virkelig godt valg, for et besøg i Hua Hin..

Lige ved strande og få hundrede meter til centrum og natmarked hver aften..

Ida og Bjarke

Værelse 602

Ps. Vi mærkede ikke meget til at over 50 værelser var under renovering.

Dato for ophold: november 2019
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, 585bjarke
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SUGUHHQHI, Manager hos Hilton Hua Hin Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2019
Google Oversæt

Dear Valued Guest,

First and foremost, thank you for having chosen Hilton Hua Hin Resort and Spa as the hotel of choice for your recent stay. It is truly heartwarming to know that you have enjoyed your stay experience with us and that our team has successfully contributed to you feeling the “home away home”.

We appreciate your thought and effort invested into writing this extensive review. Reviews like yours bring smiles to our faces. It will be my pleasure and privilege to share your wonderful and encouraging feedback to the entire team of Hilton Hua Hin Resort and Spa and we are certainly looking forward to welcoming you back to our hotel in future.

Once again and on behalf of team, thank you and safe travels.

Sincere regards,
RI Sugu
Director of Operations

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser