“god mad og service”

Køkkener: Thai
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 20. august 2015

rigtig god og spændende mad til rimelige priser
absolut et besøg værd
vi er kommet der flere gange både middag og aften og har været godt tilfredse hver eneste gang
deres seafood er meget populær og der er altid mange gæster

Tak, Jan H

Anmeldt 24. juni 2015

Vi spiste mest lokal mad og på denne restaurant, var vi meget glade med frisk råvarer både grøntsager og alt fra havet. Vi har besøgt der flere gange.

Tak, MHMaiboell
Anmeldt 15. marts 2015 fra mobile enheder

FANTASTISK seafood, tilberedt til perfektion.
Super travl restaurant, hvor de lokale også selv kommer - dejligt at se.
Lad ikke restaurantens indgangsparti skræmme dig. Stedet er pænt og rent.

Tak, sarahjoejholt
Anmeldt 24. januar 2015

Stor fiskerestaurant som ligger på pæle ud i havet. Populær restaurant med mange gæster og god logistik. I forhold til tidligere besøg synes jeg dog, at betjeningen er blevet dårligere mens maden er som forventet, men lidt dyrere end kvaliteten af maden giver værdi.

Tak, JanBaerenth
Anmeldt 10. juli 2012

var 4 der fik hver vores ret, sa vi kunne smage det hele, det var rigtig dejlig mad

1  Tak, Anny Rendbæk P

Rejsende, der kiggede på Chao Lay, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Chao Lay? Fortæl om dine oplevelser!