“Nytår 2017-18”
Anmeldelse af La Grappa Ristorante

La Grappa Ristorante
nr. 46 af 800 Restauranter i Hua Hin
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. december 2017 fra mobile enheder

Lækker 4 retters menu. Sødt og venligt personale der dog som de fleste andre steder stort set ikke taler andet en thai. Værten var til stede og hyggede om gæsterne. Vi kan varmt anbefale.

Tak, Jens-Erik H

Anmeldt 29. december 2017 fra mobile enheder

Hele familien besøgte La Grappa d. 24 December. Det var helt fantastisk mad. Både forret, hovedret og dessert. Vi var alle meget imponeret over hvor perfekt maden smagte, STOR ros til alle i restaurantens køkken og betjeningen hele aftenen var i verdensklasse.

Det kan varmt anbefales at besøge dette sted, her får man en virkelig god oplevelse.
Tusind tak for en fantastisk aften, vi kommer allesammen igen.

Tak, Jeanetbruhn
Anmeldt 29. december 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte La Grappa to gange på vores ferie i Hua Hin og vi kan kun give restauranten de bedste anbefalinger. Lækker mad og en service ud over det sædvanlige. En rigtig god oplevelse!

Tak, maralyja
Anmeldt 8. december 2017

Hvis man kommer til Hua Hin, så skal man gøre sig selv glad, ved at tage på La Grappa, ved godt at de fleste gerne vil spist Thai mad, men La Grappa er et besøg vær, vi har bestilt bord til næste gang vi kommer til Hua Hin, her i julen oh Nytåret. Der er en super god betjening, maden er af bedste kvalitet, og så smager det godt, man kan side inde i aircom, hvis man har det med varmen, og se ud på det liv der er i gaden, de enkelte retter er ikke for store som de ofte er derude, men lige tilpas. Dog ligger de i den dyre ende af spisesteder men det er det hele vær.

Tak, Carsten I
Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Spiste i Maj-17 på Grappa med min kæreste og to små piger
(1 & 2 år).
Pizzaerne var bagt i en pizza stenovn og var yderst populære hos hele familien.
Servicen var god, kærlig og oprigtig.

Kan på det varmeste anbefale denne restaurant, hvis man ønsker en god pizza og en varm og kærlig serviceoplevelse.

Tak, Mjhoej

Rejsende, der kiggede på La Grappa Ristorante, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i La Grappa Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!