“Organiseret snyd med regningen”
Anmeldelse af Sawasdee Restaurant

Sawasdee Restaurant
nr. 58 af 815 Restauranter i Hua Hin
Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 17. juli 2017

Vi var seks voksne - maden var OK.
Da vi skulle til at betale var regningen på ca. 5.400 Bath - lidt mere end vi ved hovedregning kom frem til.Vi begyndte at efterregne de 5-6 sedler som var regnet sammen med en lommeregner. Vi talte sedlerne sammen til ca. 4.800 Bath.. En af os så samtidig at servitricen skrev endnu en regning og kom med den. Den "glemte" regning var på 380 Bath for en hovedret. Vi sagde hvordan der kunne være 7 hovedretter, når vi kun var 6 personer. Servitricen ændrede så antallet af hovedretter på en af de andre regninger fra 3 til 2 - total pinligt. Til sidst fik vi fat i en såkaldt "manager" - han indrømmede til sidst, at det har organiseret snyd. Vi krævede som kompensation en drink til hver - det ville koste ca 800 Bath. det ville han ikke give os - vi kunne højest få for 600 Bath, da det var beløbet de havde forsøgt at snyde os for - meget mærkelig logik.
Vi kunne få en "bucket" - en af os gik med op i baren. "Bucketten" blev total fyldt op med is - intet andet. Bartenderen grinede bare uforskammet og så kaldte han på en vagtmand.
Så gav vi op og gik væk.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, preve2017

Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Maden er generelt ikke så spændende her, lidt kedelig, synes jeg. Deres fried banana er dog vildt god. Tjenerne er søde, men uopmærksomme.

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, Marie K
Anmeldt 21. januar 2017

Betjeningen er venlig og hurtig betjening. Maden kvalitet levede desværre ikke op til de forrige års positive op levelser

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Tommy I
Anmeldt 12. november 2016

Har spist der et par gange,god betjening og dejlig mad har bla.fået deres karrysuppe som er rigtig god

Dato for besøg: november 2016
Tak, Torben N
Anmeldt 16. marts 2016

Restauranten ligger lige i hovedgaden, der er fyldt med turister. Så hvis det er det, man gerne vil, så er beliggenheden fin. Deres thaimad er elendig, den laves, så alle turister kan tåle den. D.v.s. at den ikke smager af noget, da man ikke bruger de rugtige thai krydderier,

Dato for besøg: marts 2016
Tak, HelleMD

Rejsende, der kiggede på Sawasdee Restaurant, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Sawasdee Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!