“Middelmådig.”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Maden er generelt ikke så spændende her, lidt kedelig, synes jeg. Deres fried banana er dog vildt god. Tjenerne er søde, men uopmærksomme.

1  Tak, Marie K

Anmeldt 21. januar 2017

Betjeningen er venlig og hurtig betjening. Maden kvalitet levede desværre ikke op til de forrige års positive op levelser

Tak, Tommy I
Anmeldt 12. november 2016

Har spist der et par gange,god betjening og dejlig mad har bla.fået deres karrysuppe som er rigtig god

Tak, Torben N
Anmeldt 16. marts 2016

Restauranten ligger lige i hovedgaden, der er fyldt med turister. Så hvis det er det, man gerne vil, så er beliggenheden fin. Deres thaimad er elendig, den laves, så alle turister kan tåle den. D.v.s. at den ikke smager af noget, da man ikke bruger de rugtige thai krydderier,

Tak, HelleMD
Anmeldt 16. november 2015 fra mobile enheder

Vi skulle prøve den igen. Kom på dette sted mange gange for 3 år siden. Desværre fik vi ikke den samme oplevelse denne gang som før i tiden. Den varme mad bar præg af at opvarmning kom fra en micro ovn og alligevel ikke varmet nok igennem. Service og betjening var OK og personalet venlig. Prisen var OK, men du finder nem andre restauranter med bedre mad til samme pris.

Tak, Hardy B

Rejsende, der kiggede på Sawasdee Restaurant, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Sawasdee Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!