“Super thai spisested”

Moom Muum Noodle & Rice Cafe
nr. 8 af 807 Restauranter i Hua Hin
Anmeldt 26. april 2018 fra mobile enheder

Vi fik rigtig lækker thai mad til billige penge. Damerne er meget venlige og servicen er helt i top.

Tak, WintherLarsen

Anmeldt 21. februar 2018

Vi spiste på Moom Muum hele 4 gange under vores ferie, da stedet var super fint! Dejlig frisk og sød betjening og rigtig god mad til virkelig billige penge!! Vi spiste 4 pers for omkring 5-600 Baht i alt inkl. drikkevarer! Helt sikkert et besøg værd hvis man kommer til Hua Hin.

Tak, Mikkel B
Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Vi spiste sammen med vores tre drenge her. Sød betjening og meget lækker mad. Det er lidt gadekøkken, man sidder ved små borde ud til mindre vej, men neget thailandsk og charmerende. Venlig og sød tjener der hjalp os med anbefalinger, så der var både til voksne og børns smag. Kan varmt anbefale stedet, hvis man går efter god hurtig mad til billige penge.

1  Tak, Henriette H
Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Maden er fremragende, personalet er venlige, og taler godt engelsk. Vi var en familie på 2 voksne og 3 børn (ca. 2,5,5 år), som spiste incl. Drikkevare for under 400 bath. Ca. 80 dkr.

Tak, amandaf358
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Venligt personale og god mad, men et meget begrænset spisekort. Lidt hårde møbler at sidde på. Tripadviser synes der skal skrives mere, men der er ikke så meget mere at fortælle

Tak, soenderberg

Rejsende, der kiggede på Moom Muum Noodle & Rice Cafe, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Moom Muum Noodle & Rice Cafe? Fortæl om dine oplevelser!