“Ikke på toppen”

Max Norwegian
nr. 48 af 166 Restauranter i Cha-am
Køkkener: Norsk
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Maden var halvkold og de havde udsolgt af den ret jeg oprindeligt ønskede. Musikken har også været betydeligt bedre andre år.

Tak, TravellingWithKids07

Anmeldt 24. oktober 2017

Stort udvalg på menukortet, meget i norsk stil som navnet også afslører, også en del thaimad, der smagte skønt.
Venligt personale, virker som der er en del stamgæster.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Dorthe7
Anmeldt 20. april 2017

Jeg fik krabbe i Carrey men der var skaller fra krabben og der var umuligt at spise.
De glemte Mayo til pomfrits så dem måtte vi bede om igen.
Maden så uappetitelig ud og lugtede grimt.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, wnielsen2017
Anmeldt 25. februar 2017

vi har spist frokost her to gange, skønt med nordisk mad og det var veltillavet, smagte godt og betjening i top, vi kommer gerne igen

Dato for besøg: februar 2017
Tak, hjorthlund
Anmeldt 17. april 2016

Dejligt med et blandet menukort, så der var noget for enhver smag i et selskab på 8 personer. Velsmagende og frisklavet. Der var også fuldstændigt styr på hvem der skulle have hvilken ret. God live musik.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, TravellingWithKids07

Rejsende, der kiggede på Max Norwegian, kiggede også på

Cha-am, Phetchaburi Province

Har du været i Max Norwegian? Fortæl om dine oplevelser!