Anmeldt d. 4. marts 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed tæt på strand og en dejlig lang strand som indbyder til solnedgang og lange gåture.
Selve resortet er kæmpe stort areal mæssigt og har mange aktiviteter, så som: tennisbane, cykler, fitness, kajak, yoga, shuttlebusser til khao lak (15 min) mm.

Resortet prioritere klart børnefamilier og skaber en masse omkring børn af aktiviteter, børne pool med rutsjebane, bamse klub, underholdning mm.
Som par vil man gerne gå udenom dette da børn fylder utroligt meget med gråd og skrål til morgenmads buffeten eller i løbet af dagen.
Heldigvis har de lavet en voksen zone hvor der er noget mere ro.
Lige udenfor hotellet ned til strande er der masser af liv og hyggelige bar/restauranter som kan anbefales.

Opholdet startede lidt kaotisk med en langsom indtjekning og værelse der ikke var ordentligt rengjort. Ellers udemærket Resort.
Vil anbefale det til børne familier :)

Overnattede: marts 2018, rejste som par
2  Tak, 148rasmusa
Anmeldt d. 7. februar 2018 fra mobile enheder

Mai Khao lak er et kæmpe stort hotel resort som ligger lige ned til stranden.
Hotellet består af flere områder og værelses typer samt bungalows.
Der er en lidt ældre del som primært er værelser henvendt til børnefamilier, denne sektion indeholder også værelser med direkte pool adgang og ligger iøvrigt tæt på stranden som er ret god og børnevenlig.
Bungalow området ligger nærmest på stranden, disse værelser har både privat
terrasse og pool.
Derudover findes der et seperat voksen område i modsatte ende af hotellet hvor der er adgang forbudt for børn.

der er et kæmpe udvalg af aktiviteter og faciliteter på hotellet som har over 20 TUI guider tilknyttet, der er især mange aktiviteter til børn i alle aldre og guiderne gør det virkelig virkelig godt.

Morgen buffeten er ret god med et udemærket udvalg hver dag, der er en seperat børnebuffet, seperat glutenfri sektion, lav din egen omelet og lav din egen smoothie sektion.
vil især fremhæve frugtudvalget hvor man bl.a kan få rigtig gode mango frugter og ananas hver dag.

hotellet har flere forskellige restauranter som serverer ok mad, men jeg vil anbefale at man besøger nogle af de mange spændende thai restauranter som ligger på stranden det er meget bedre mad og faktisk også billigere, jeg vil især fremhæve restauranten Sunrise som ligger 5 min gang fra hotellet på modsatte side af træ gangbroerne. der spiste vi flere gange og det er et rigtig godt sted.

hotellet har et godt øludvalg med både kendte thailandske pilsner mærker som Chang og Singha, og er man rigtig øl entusiast kan man nogle steder på hotellet finde amerikansk mikrobryg som f.eks Stone og Dechutes.

Hotellet har udemærket gratis WIFI med god dækning alle vegne.

den ældste del af hotellet trænger til lidt små renovering hist og her, men det fornemmer man at hotellet gør løbende, jeg så flere håndværkere der gik og malede osv, er man typen der er meget kræsen med små detaljer skal man nok booke værelse i den nye sektion.
overordnet set syns jeg det er et rigtig pænt og velholdt hotel.

personalet på hotellet er ekstremt serviceminded og er allesammen virkelig søde.

vi har været meget tilfredse med hele vores ophold og kommer meget gerne igen.

Overnattede: januar 2018, rejste med familie
4  Tak, Brian L
Anmeldt d. 5. maj 2017

dejligt fint hotel med super venligt ansatte. Spisestederne på hotellet kan ikke anbefales, maden er både bedre og billigere på stranden. Til gengæld er pools og de andre ting på hotellet perfekt for børn (7 og 10 år).

Værelsestip: Vi boede på 4 sal og havde en super udsigt ud over havet.
  • Overnattede: marts 2017, rejste med familie
3  Tak, Jes J
Anmeldt d. 15. april 2017 fra mobile enheder

Tilbragte en uge på dette skønne hotel sammen med min familie - med 3 børn på hhv 0, 4 og 6 år. Vi havde et værelse med direkte adgang til pool i den ældste del af hotellet. Det var rigtig fint! Meget børnevenligt, pænt og rent, så vi kommer gerne igen.

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
4  Tak, Anne A
Anmeldt d. 1. april 2017

Tredie gang vi besøgte stedet, og absolut ikke sidste. Fantastisk personale, der altid var der for os, og var med til at gøre vores ferie, ekstra god. Lejlighed og bungalow, var upåklagelige, vi boede en uge hvert sted. Masser af gode aktiviteter både for børn og voksne, samt en del underholdning om aftenerne.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
4  Tak, Ulla H