49 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 63 $ pr. overnatning.

Centara Seaview Resort Khao Lak(Khao Lak)
48 $
43 $
52 $
36 $
Trip.com
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 42 $ pr. overnatning.

MANATHAI Khao Lak(Khao Lak)
41 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 47 $ pr. overnatning.

96 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 107 $ pr. overnatning.

90 $
69 $
  • Gratis parkering
Ayara Villas(Khao Lak)(Meget for pengene!)
41 $
34 $
Agoda.com
80 $
68 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 85 $ pr. overnatning.

72 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 69 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 5. maj 2017

dejligt fint hotel med super venligt ansatte. Spisestederne på hotellet kan ikke anbefales, maden er både bedre og billigere på stranden. Til gengæld er pools og de andre ting på hotellet perfekt for børn (7 og 10 år).

Værelsestip: Vi boede på 4 sal og havde en super udsigt ud over havet.
  • Overnattede: marts 2017, rejste med familie
3  Tak, Jes J
Anmeldt for 15. april 2017 fra mobile enheder

Tilbragte en uge på dette skønne hotel sammen med min familie - med 3 børn på hhv 0, 4 og 6 år. Vi havde et værelse med direkte adgang til pool i den ældste del af hotellet. Det var rigtig fint! Meget børnevenligt, pænt og rent, så vi kommer gerne igen.

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
4  Tak, Anne A
Anmeldt for 1. april 2017

Tredie gang vi besøgte stedet, og absolut ikke sidste. Fantastisk personale, der altid var der for os, og var med til at gøre vores ferie, ekstra god. Lejlighed og bungalow, var upåklagelige, vi boede en uge hvert sted. Masser af gode aktiviteter både for børn og voksne, samt en del underholdning om aftenerne.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
4  Tak, Ulla H
Anmeldt for 15. marts 2017 fra mobile enheder

En meget dårlig oplevelse rotter/mus. Utrolig dårlig rengøring, inkompetent personale. Vi oplevede skadedyr og afføring herfra. Pools der aldrig blev rengjort, personalet ignorerer henvendelser herom. Vi fik heldigvis refunderet 20% af vores rejse da rejseselskabet gav os ret i klager og påtaler. Utroligt skuffende oplevelse, der på ingen måder lever op til deres rating.

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
4  Tak, kok01
Anmeldt for 22. februar 2017

Hvis man rejser med små børn (under 10 år) og er skandinavisk, er dette hotel et fantastisk valg.
Vi rejste med børn på 10 + 13 år, og vi blev lidt pressede til sidst af alle de mange mindre børn + larm dette gav til sidst. Der er også meget underholdning hver dag for børnefamilierne, som også giver god lyd fra sig. Hotellet har dog et skønt og roligt nærområde på stranden, der byder på mange dejlige og billige strandrestauranter + massagesteder + en skøn strand. Så der tilbragte vi meget tid. Stranden kan bades fra hele dagen ( ikke nogle tidevandsproblemer ). Stranden er virkelig god, og har gode skyggesteder overalt. Vi oplevede både store bølger nogle dage og helt blikstille ande dage. Hotellet kan dog godt stramme op på flere punkter !
1 : Poolbar i den gamle del hvor vi boede,, spiller sindsygt højt musik, og ofte noget techno lignede musik. Vi bad flere gange direkte om der blev skruet ned - både direkte i poolbaren, og ved at ringe til receptionen. Går ikke når der er 30-40 børn der leger og skriger i poolen at der samtidig brager techomusik ud. Hotellet burde lave en playliste af easy populærmusik, som de afspillede i poolbaren.
2: Rengøring er temmelig mangelfuld, og der blev stort set aldrig givet nye poolhåndklæder ( selvom de fjernede dem fra vores værelse ). Så man måtte rundt og finde rengøringen for at få nye poolhåndklæder til værelset.
3: Morgenmaden. Personalet kan slet kke følge med. Borde bliver ikke ryddet af hurtigt nok, og der kommer ikke nyt bestik på bordene mm..

Værelsestip: Vedr gl hoteldel : vælg pooladgang. Undgå dem der ligger tæt på poolbaren, da der er vildt meget larm i den ende.
  • Overnattede: februar 2017, rejste med familie
3  Tak, Rejse1234