“Super”

Køkkener: Europæisk, Thai
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg fik super lækkert mad, både forret og hovedret. Min mand var syg den dag, og kunne desværre ikke spise sin mad. Personalet var meget søde og rare. Vi havde bestilt bord fordi vi var der dagen før, kunne kun få helt inde bagved, der var så varmt at vi måtte gå igen. Så husk bordbestilling

Tak, K5948ONconniel

Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

Sødeste personale og lækkert mad til fornuftige penge! Tjenerne er i verdensklasse, maden er super lækker og virkelig billig. Besøgte det 2 gange under turen til Khao Lak.

Dato for besøg: december 2019
Tak, kristinaw780
Anmeldt 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Ejeren er intet mindre end fantastisk, virkelig sød og charmerende, og maden er super lækker med hurtig betjening.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Soerensenbrian
Anmeldt 1. februar 2019

Rigtig god service og dejligt sted. Vi spiste Thaimad, og det var superlækkert, og også til rimelige priser.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, MulleJP
Anmeldt 5. december 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten flere gange mens vi var i Khao Lak, og vi oplevede god hurtig service samt skøn thaimad, med god smag. Vores 8 årige datter kunne også nemt finde mad i børnemenuen. Priserne var nogenlunde fornuftige i forhold til området. Udsigten fra restauranten er som alle de andre ud til hovedvejen, så der er altid lidt at se på.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 318kaspark

Rejsende, der kiggede på Bussaba, kiggede også på

Khao Lak, Phang Nga Province

Har du været i Bussaba? Fortæl om dine oplevelser!