Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Stedet trænger til fornyelse. Værelserne er store men meget mørke. Stranden er perfekt. Restauranten er ikke noget specielt. En lille by i nærheden som er ok.... alt ialt et godt sted for en uges tid men ikke luksus.

Overnattede: februar 2018, rejste med familie
Tak, Mads E
Anmeldt 16. marts 2017

Merlin giver lidt fornemmelsen af at bo i regnskoven og alligevel direkte ud til en lækker sandstrand, og det med høj komfort. Vi havde daglig besøg af egern og beostærer som man kunne håndfodre.
Værelset var lækkert og moderne med en dejlig stor terrasse. Rengøring i top og daglig udskiftning af poolhåndklæder samt gratis vand på flaske.
Opholdet var incl. morgenmad og selv efter 14. dage var det lækkert.
I gå afstand fra hotellet lå der forretninger, supermarkeder og 2 særdeles gode restauranter som absolut kan anbefales. Det drejer sig om Ruan Thai og Mr. Ju.
Afstand til Khao Lak center ca. 4 km - pris i taxi 150 baht.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
1  Tak, Christian O
Anmeldt 17. marts 2016 fra mobile enheder

Hotellet er en vildt smukt og frodigt med åer der løb mellem hotelgangene. En del exotiske dyr som var ufarlige og flere pools med vandfald.Blev utrolig overrasket over fødselsdagssang og lagkage fra hotellet. Jeg vil dog sige her er meget lyt imellem værelserne. Morgenbuffet overvældende dejligt. Aftensbuffet var ikke ret varm mad men flot sat op. Underholdningen var ikke særlig godt. Personalet har været enestående. Dejligt roligt sted ned til stranden. Kommer gerne igen.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, gitteferie
Anmeldt 25. februar 2016

Skønneste hotel, der er bygget op i en paradishave. På trods af den høje standard og størrelse, er det lykkedes at bevare den autentiske følelelse af at være i et afslappet paradis. Det var mit andet besøg og det levede fuldstændigt op til forventningerne fra sidst. Her kan både ældre og børn slappe af og komme ned i gear i rolige og afslappende omgivelser. Ønsker du action og gang i den, er det et andet sted du skal vælge. Dagene fløj afsted med slenteture langs stranden, massage, dase og svømme i den dejlige pool. Jeg vender afgjort tilbage.

Værelsestip: Vælg evt værelse med udgang til egen pool hvis det skal være ekstra romantisk.
Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, Dortemn
Anmeldt 24. februar 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel i jungle stil. Roligt og behageligt med sødt og hjælpsomt personale. Fantastisk lækker morgenmad som varieres hver dag. Der er noget til alle. Dejlig strand og nemt at gå til små lokale restauranter og massage boder. Wi-Fi over alt men nogle gange ikke for godt. Bus til Khao lak center kl 12 hver dag. Kunne være rart med flere afgange og afhentning igen. Det koster 200 bath for 4 at komme hjem. Det er ikke nødvendigt at tage til center der er alt på gaden udenfor hotellet. Få syet skjorter eller andet ved skrædder. Det er så lækkert. Tag med på tur ud og se en Skildpadde farm fra hotellet 230 bath pr. Person. Køb en tur til Khao Sok national park og rid på elefanter og sejl i kano. Kunne nemt finde på at komme igen til det dejlige område

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, licsj