“Dejligt sted at komme!”

Køkkener: Spisested, International, Café
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 15. maj 2017 fra mobile enheder

En af vores første dage i Arusha blev vi introduceret til denne hyggelige cafe beliggende i centrum. Vi bestilte morgenmad, og måtte som altid vente lidt på den.
Rigtig hyggelig stemning, pænt og rent.
Jeg kommer gerne igen, især hvis de får styr på internetadgangen

Tak, Rikke N

Anmeldt 22. februar 2016

Hyggelig og velbesøgt cafe.

Vestligt og stort menukort.

Gratis wi-fi.

Lækre salater, gode burgere og billige drikkevarer.

Tak, Lars J
Anmeldt 2. februar 2016

Dejlig friskpresset juice , gode milkshake . Hyggelig atmosfære . Gode toilet forhold . Lidt sløv betjening

Tak, rh622014
Anmeldt 13. januar 2016

Africafe åbner tidligt og har gode burgere og god kaffe. Godt sted og komme en søndag med tømmermænd.

Tak, Rune A
Anmeldt 20. november 2013

Jeg var der mange gange, fik den bedste ostekage og meget lækkert mango milkshake. De har også god kyllingsalat. africafe er helt sikkert et besøg værd.

• Stemning
Tak, ChinoEne

Rejsende, der kiggede på Africafe, kiggede også på

Arusha, Arusha Region

Har du været i Africafe? Fortæl om dine oplevelser!