“Meget billig og lækker Rice and curry”
Anmeldelse af Lucky Fort Restaurant

Lucky Fort Restaurant
nr. 10 af 181 Restauranter i Galle
Køkkener: Srilankansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. februar 2018 fra mobile enheder

For 1500 rps for du Rice med 10 curryretter nok til to mennesker. Det smagte pragtfuldt og stedet er rigtig hyggeligt og autentisk. Maden kom meget hurtigt .

Tak, Tina S

Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Lille familiedrevet restaurant med et enkelt koncept, autentisk Srilankansk mad af bedste kvalitet serveret med et smil

Tak, raageleje
Anmeldt 18. marts 2017

I en rolig gade lyser denne lille perle op. Vi valgte at spise her flere gange under vores 2 ugers ophold i Galle Fort. Selv om der kun kan vælges "curry" - så var der altid en eller to variationer i forhold til sidst. Personalet er meget imødekommende og stemningen meget hyggelig og intim.

Tak, Helle S
Anmeldt 28. september 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt lille spisested med god rice and curry. Portionen var lidt for lille til to, hvor den ene er en mand. God service.

Tak, Katja G
Anmeldt 27. januar 2016 fra mobile enheder

Vi startede med at gå en tur i det hyggelige fort, og fandt denne hyggelige lille restaurant, vi hade læst om den forinden og det må siges at den ikke skuffede.
Vi elsker at kunne få en masse forskellige ting at smage på og det kan man få her.
10 små skåle med karry godter, det er et måltid der vil mætte en hver.
Og vælger man en lassi til sin mad skuffer den heller ikke.
Prøv det.

Tak, Nadiabond

Rejsende, der kiggede på Lucky Fort Restaurant, kiggede også på

Galle, Galle District

Har du været i Lucky Fort Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!