Google
fra 227,90 $
fra 216,19 $
fra 454,24 $
Anmeldt d. 11. december 2018

WOW, det er som at glansbillede, virkelig sindsygt flot og suverænt det flotteste sted på hele Praslin. Vandet er lækkert og det er faktisk muligt at snorkle her, for den øvede svømmer. Jeg så rigtig mange fisk ude blandt stenene, men igen, det er kun for den gode svømmer.
Stranden er rigtig lækker og vi havde en fantastisk dag her

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Korsgaard32
Anmeldt d. 24. september 2018

Smuk strand, Men er ikke den vi finder smukkest på Seychellerne. Den er noget besværlig at komme til, men det er vel altid særligt at besøge en kendt strand.

Dato for oplevelse: september 2018
1  Tak, Go82418
Anmeldt d. 17. januar 2018

Det er utroligt at der findes så flotte steder på Jorden... Anse Lazio, er den absolut flotteste strand på Praslin og den ligger da også på top 5, mellem de flotteste strande i Verden - Er et absolut must see hvis man besøger Seychellerne :-)

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, Frankonline
Anmeldt d. 31. maj 2017

Skøn strand med stor Bounty effekt. Der er en restaurant. Ved stranden, men forholdsvis dyr. Der er toiletfaciliteter mod gebyr.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, guffe81
Anmeldt d. 22. juni 2016 fra mobile enheder

Det er den smukkeste strand jeg nogensinde har set ( har alligevel set en del )
Det var ren Bounty idyl. Meget romantisk og helt vidunderlig .

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Ravnhoej