Anmeldt 24. februar 2018 fra mobile enheder

Det fineste homestay ever- så autentisk, men stadig fuldkommen rent og lækkert. Det sødeste personale; virkelig hjælpsomme og ellers super Nice.
Beliggenhed med træer og palmer over det hele, men samtidig kun 5-10 min. gågang til byen. Meget tilfreds!

Overnattede: februar 2018, rejste med venner
Tak, Rosa T
Anmeldt 1. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen af at have 3 overnatninger her i disse skønne omgivelser. Vi fik en overnatning for mindre end 300 Dkr pr nat.
Alle er super venlige og hjælpsomme.
Værelserne og de små bygninger er holdt helt traditionel balinesisk stil. Der var kælet for detaljerne.
Ejerne hjalp med at arrangere en endags tur til forskellige seværdigheder og en gang river rafting. Firmaet der stod for river rafting var super professionelt.
Ketut's Place ligger max 10 minutters gang fra hovedgaden og paladset i Ubud.
Det er altså langt fra byens lyde og alligevel tæt på.
Desværre er hverken byen Ubud eller Ketut's Place et sted for kørestolsbrugere (som stort set alle andre steder på Bali). Trafikken kan være hektisk på vej frem og tilbage.
Vi vil helt sikkert anbefale dette sted til alle, der ønsker rolige og smukke omgivelser tæt på byens butikker og restauranter.

Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, heinecke
Anmeldt 28. marts 2016

Rart at være tilbage for fjerde gang på dette hyggelige hotel. Hotellet er drevet af Ketut og hans familie og alle er meget hjælpsomme. Hotellet er placeret i gåafstand fra centrum af Ubud, men i et roligt område. Værelserne er ikke specielt lukseriøse, men rene og med en god udsigt. Vi anbefaler en gåtur tur i rismarkerne - gåafstand fra hotellet. Efter en lang dag tilbyder hotellet massage til rimelige priser. Vi ser frem til at vende tilbage.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Anne A
Anmeldt 3. april 2015

Hotellet er beliggende i en meget hyggelig have med en lille pool. Vi boede i de luxe værelse med udsigt over floddalen. Værelset er meget balinesisk udsmykket og har en stor balkon, dette værelse er det eneste med køleskab. Der er ikke en egentlig restaurant men man kan bestille mad til servering på værelset. Morgenmaden er ret kedelig med to tynde skiver brød og 1 kop kaffe. Frokost og aftensmad er også ret kedelig serveret. Ubud er på 4 år blevet meget udbygget og ikke til det bedre.

Overnattede: marts 2015, rejste som par
Tak, susanne c
Anmeldt 6. januar 2015

Kommer vi til Ubud igen vil vi helt sikkert bo her igen. Meget hyggeligere end et "rigtigt" hotel - man bor midt i en rigtig balinesisk compound, hvor også Ketut og hans familie bor. Det er rigtig hyggeligt og meget balinesisk. Værelserne er meget enkle og på ingen måde luksuriøse, men det er en del af charmen. Medarbejderne er meget søde og venlige, og stedet bliver passet utrolig omhyggeligt. Mange myg om aftenen. Medarbejderne er meget hjælpsomme med at bestille udflugter, transport m.v. Der er ikke køleskab på de alm. værelser, men kolde drikkevarer kan købes billigt ved receptionen. Der er ca. 10-15 minutters gang til Ubud Palace (centrum). Meget rolig beliggenhed. Ketut holder et par gange om ugen en spisning med traditionelle balinesiske retter for gæsterne for 300.000 rp. I forhold til det generelle prisniveau er det meget dyrt i forhold til hvad det er, og vi ville ikke vælge at deltage i denne spisning igen.

Værelsestip: De høje værelsesnumre ligger længst væk, og man skal op og ned ad flere små trapper for at komme til dem. De ligger til gengæld meget roligt. Vi boede i værelse 7, som ligger lige ved poolen. Værelsesnumrene indtil 7 ligger mellem indgangen og poolen og ligger alle meget centralt på ejendommen. Tjek hotelbookinghjemmesiderne, men book ved direkte kontakt med hotellet - der kan forhandles en billigere pris.
  • Overnattede: december 2014, rejste med familie
Tak, 3Roser
Ketuts_Place, Owner hos Ketut's Place, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. januar 2015

Tak for dit ophold på Ketuts Place Ubud og sætter pris på din tid til at skrive din positive bedømmelse på vores gæstfrihed. Det var en fornøjelse at vide, at vores tjenester møde din forventning, og du nyder din tid her.
Ketuts Place Ubud stræber efter at forbedre vores produkt i fremtiden for at opfylde behovene i vores bredere marked.
Forhåbentlig, at vi vil møde dig igen på dit næste besøg til Ubud i den nærmeste fremtid. Venlig hilsen, Ketut & Familie