Anmeldt d. 15. januar 2018 fra mobile enheder

4 overnatninger blev det til på dette flotte sted. Super lækker villa med egen pool og udendørs badekar. Personalet gav god service og den vekslende morgenmad var lækker. Super flot have og god pool. 5 ***** herfra

Dato for ophold: januar 2018
Tak, Altbocph
Anmeldt d. 24. juni 2017 fra mobile enheder

Et fint villa hotel, hvor hver villa har egen pool foruden den store fælles pool. Personalet var høfligt og venligt, og mad og betjening var i top. Gratis shuttelbus til Ubud hver time er en fin service

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Søren B
Anmeldt d. 25. marts 2016 fra mobile enheder

Min hustru og jeg besøgte hotellet i forbindelse med vores bryllupsrejse og vi havde nogle rigtig gode dage i Ubud! Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme og der var mulighed for at kontakte receptionen døgnet rundt. Deres shuttle service gjorde det nemt at komme ind til det centrale Ubud og personalet var behjælpelige med at arrangere ture og komme med tips til lokale attraktioner. Værelset var utrolig flot og indrettet i traditionel balinesisk stil

Dato for ophold: marts 2016
Tak, Kasper A
Anmeldt d. 17. januar 2016 fra mobile enheder

Det var vores 2 sted på rejsen efter Grand Hyatt i Nusa Dua, så vi var spændt på at det var lige så godt...
Vi blev modtaget med åbne arme af et meget service mindet team og vores villaer var perfekt med egen pool...
Området er smukt med udsigt til rismarkerne.
Det er meget praktisk at der er shuttlebus til byen hver time dagen lang.
Ubud er en spændende by med mange gode spisesteder til billige penge. Vi tog endvidere på en vellykket cykeltur hvor vi bl.a. besøgte en lokal familie i landdistriktet hvilket var meget spændende.
Vi kan varmt anbefale dette resort og Ubud som ferie sted.

Dato for ophold: januar 2016
Tak, Torben M
Anmeldt d. 13. januar 2016 fra mobile enheder

Kan kun anbefale dette skønne resort. Vi rejste med to børn på 4 og 5 og vi havde fire skønne dage her. Stor villa med privat pool plus en stor fælles pool med børne afdeling. Fantastisk morgenmad med udsigt over rismarker og super service generelt. Vores hvilepuls har aldrig været lavere, end da vi forlod Ubud Village Resort :)

Dato for ophold: januar 2016
Tak, Sisse F