The Ubud Village Resort & Spa
170 $
223 $
136 $
Besparelsesbesked! 28 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 28 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 190 $ pr. overnatning.

389 $
351 $
773 $
183 $
Orbitz.com
Besparelsesbesked! 38 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 38 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 297 $ pr. overnatning.

199 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 238 $ pr. overnatning.

105 $
299 $
240 $
Besparelsesbesked! 28 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 28 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 335 $ pr. overnatning.

304 $
217 $
Orbitz.com
110 $
81 $
302 $
256 $
Anmeldt for 24. juni 2017 fra mobile enheder

Et fint villa hotel, hvor hver villa har egen pool foruden den store fælles pool. Personalet var høfligt og venligt, og mad og betjening var i top. Gratis shuttelbus til Ubud hver time er en fin service

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, Søren B
Anmeldt for 25. marts 2016 fra mobile enheder

Min hustru og jeg besøgte hotellet i forbindelse med vores bryllupsrejse og vi havde nogle rigtig gode dage i Ubud! Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme og der var mulighed for at kontakte receptionen døgnet rundt. Deres shuttle service gjorde det nemt at komme ind til det centrale Ubud og personalet var behjælpelige med at arrangere ture og komme med tips til lokale attraktioner. Værelset var utrolig flot og indrettet i traditionel balinesisk stil

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Kasper A
Anmeldt for 17. januar 2016 fra mobile enheder

Det var vores 2 sted på rejsen efter Grand Hyatt i Nusa Dua, så vi var spændt på at det var lige så godt...
Vi blev modtaget med åbne arme af et meget service mindet team og vores villaer var perfekt med egen pool...
Området er smukt med udsigt til rismarkerne.
Det er meget praktisk at der er shuttlebus til byen hver time dagen lang.
Ubud er en spændende by med mange gode spisesteder til billige penge. Vi tog endvidere på en vellykket cykeltur hvor vi bl.a. besøgte en lokal familie i landdistriktet hvilket var meget spændende.
Vi kan varmt anbefale dette resort og Ubud som ferie sted.

Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Torben M
Anmeldt for 13. januar 2016 fra mobile enheder

Kan kun anbefale dette skønne resort. Vi rejste med to børn på 4 og 5 og vi havde fire skønne dage her. Stor villa med privat pool plus en stor fælles pool med børne afdeling. Fantastisk morgenmad med udsigt over rismarker og super service generelt. Vores hvilepuls har aldrig været lavere, end da vi forlod Ubud Village Resort :)

Overnattede: januar 2016, rejste med familie
Tak, Sisse F
Anmeldt for 24. januar 2015

Hotellet var vort første sted på Bali. Det levede helt op til vore forventninger. Stor lækker villa med egen pool.
Vi besøgte stedet i januar, hvilket er klar lavsæson med meget få gæster (regntid). Personalet var meget venligt og leverede en super service. Vi kan absolut anbefale stedet, hvis man kan lide et fredfyldt sted med udsigt til rismarker.

Overnattede: januar 2015, rejste som par
1  Tak, ink164