Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.037)
Filtrer anmeldelser
1.037 resultater
Medlemsvurdering
861
136
29
10
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
861
136
29
10
1
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.037 anmeldelser
Anmeldt d. 19. april 2017 fra mobile enheder

Vi var meget tilfredse. Vi havde en pool villa i en uge. Maden er god, vi synes rigtig godt om morgenmaden og de friske juicer. I forhold til prisen synes vi at der er god værdi. Vi var der en uge i alt og nyd freden med vores egen pool og liggestole. Værelserne er store og pænt indrettet. Kan klart anbefale stedet og ville selv gerne bruge det igen

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Jesper S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
madesudarma801, Manager hos Sankara Resort Ubud, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. april 2017
Google Oversæt

Dear Jesper S

Om Swastiastu

The warmest greetings from The Sankara Resort, Managed by Pramana Experience

First of all please allow me to translate your response by google translate as mentioned below.

We were very satisfied. We had a pool villa for a week. The food is good, we really like about the breakfast and the fresh juices. Compared to the price we think there is good value. We were there a week in total and enjoy the peace with our own pool and sun loungers. The rooms are large and nicely decorated. Can definitely recommend the place and would even like to use it again

This review is the subjective opinion of a TripAdvisor member and not of TripAdvisor LLC.
Powered by Google

Thank you so much for choosing The Sankara Resort Ubud to spend your holiday and taking the time to write a very detailed review and sharing your experiences to your lovely friends and family about your stay at our home The Sankara Resort Ubud recently. It is a compliment for us to know that you enjoyed your stay with us and our hotel ambience, nice food and breakfast served at the restaurant, peaceful, friendliest attentive staff. Rooms designed and etc. exceeded your expectation. Your comments has been forwarded to the entire team and told them how much you love the resort for their motivation.

Once Again Thank you and we are looking forward to welcome you back to our home the Sankara Resort Ubud - Bali, in the near future.


Best Regards

Made Sudarma
Resort Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ParkaBali, Manager hos Sankara Resort Ubud, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ParkaBali, Manager hos Sankara Resort Ubud, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ParkaBali, Manager hos Sankara Resort Ubud, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ParkaBali, Manager hos Sankara Resort Ubud, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser