Anmeldt d. 12. marts 2017 fra mobile enheder

Vi var ganske tilfredse med vores ophold på Pertiwi. Hotellet ligger centralt, men stedet er opbygget således, at man stadig kan trække sig væk fra gadens aktivitet og nyde de hyggelige og smukke omgivelser på indenfor hotellets mure.
Vores aircondition fungerede ikke optimalt, hvilket gjorde luften i rummet utrolig fugtig, vi følte nærmest, vores sengetøj var helt fugtigt også.
Wifi'en fungerede ikke store dele af vores ophold - det er lidt skidt, når man skal bruge nettet til at booke sit næste ophold - øv!
Morgenmaden er der rigelig af, så man kan få lagt en god bund.
Personalet var også smilende og imødekommende.
Alt i alt en positiv oplevelse.

Overnattede: marts 2017, rejste med venner
Tak, Gitte N
Anmeldt d. 2. marts 2017

I februar 2017 rejste vi en tur til Bali. Vi skulle bo de første 4 dage i Ubud. Vi blev taget godt i mod. Et hyggeligt sted med en meget flot have. Der er 2 flotte swimmingpooler som hører til Resortet. Vi boede nede ved jorden, med vores egen teresse som vi havde meget glæde af. Der er mange spændende ting at se i byen og omegnen.

Værelsestip: I stueetagen har man en terrasse lige ud i haven.
  • Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Janni820
Anmeldt d. 19. februar 2016 fra mobile enheder

En skøn oase midt i byen. Vi havde 5 dejlige dage med venlig personale. De var til hjælp når det var nødvendig. Vi oplevede at der var god plads ved svømmepølen og maden var også rigtig god. Alle er venlige og spørger interesseret til om hvordan vi trives og kommer med gode ideer til hvad man kan lave hvis man ikke bare vil slappe af

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, Flemming T
Anmeldt d. 13. oktober 2015

Stort superior værelse, lidt slidt men betyder ikke noget. Værelserne er rene. Dejlig have med masser af smukke blomster og træer. Dejlig pools, men mangler lidt flere liggestole. Dejlig morgenmadsbuffet, god servering og meget venligt personale. Perfekt beliggenhed med en masse restauranter og forretninger.

• Overnattede: oktober 2015, rejste med venner
1  Tak, Lilli S
Anmeldt d. 13. august 2015

• Overnattede: august 2015, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com