“Super lækre omgivelser!”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Pertiwi Resort & Spa
Vurderet som nr. 135 ud af 199 hoteller i Ubud
Anmeldt 1. juni 2017

Vi skulle vente 2 timer i lobbyen, da vores værelse ikke var klar... Men ellers blev vi mødt med smil og høfligt personale. "Hotellet" ligger midt på Monkey Forest(hvilket er en meget hektisk gade), men på hotellet findes en dejlig afslappende atmosfære. Restauranten dertil er super lækker, igen med venligt personale. Området var generelt fantastisk - med træerne i baggrunden og lyden af "junglen".

DOG KUNNE:
- værelserne være bedre, da det var meget slidt - samt var "pynte-puden" ikke vasket og lugtede meget grimt.
- Vi fik meget ondt i benene, vi var i forvejen backpackere - så alt energi skulle gemmes til udflugterne - og ikke til og fra værelset til lobbyen... Der var super stejle bakker, så det kunne mærkes i benene efter få dage(at man havde gået så stejlt).

Alt i alt er det klart det lækreste hotel i Ubud, så det kan varmt anbefales.

Værelsestip: Vær forberedt på at gå lidt langt, da området er stort og vi skulle gå utrolig langt op ad stejle ba...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: April 2017, rejste med familie
Tak, Nicole M

Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Vi var ganske tilfredse med vores ophold på Pertiwi. Hotellet ligger centralt, men stedet er opbygget således, at man stadig kan trække sig væk fra gadens aktivitet og nyde de hyggelige og smukke omgivelser på indenfor hotellets mure.
Vores aircondition fungerede ikke optimalt, hvilket gjorde luften i rummet utrolig fugtig, vi følte nærmest, vores sengetøj var helt fugtigt også.
Wifi'en fungerede ikke store dele af vores ophold - det er lidt skidt, når man skal bruge nettet til at booke sit næste ophold - øv!
Morgenmaden er der rigelig af, så man kan få lagt en god bund.
Personalet var også smilende og imødekommende.
Alt i alt en positiv oplevelse.

Overnattede: Marts 2017, rejste med venner
Tak, Gitte N
Anmeldt 2. marts 2017

I februar 2017 rejste vi en tur til Bali. Vi skulle bo de første 4 dage i Ubud. Vi blev taget godt i mod. Et hyggeligt sted med en meget flot have. Der er 2 flotte swimmingpooler som hører til Resortet. Vi boede nede ved jorden, med vores egen teresse som vi havde meget glæde af. Der er mange spændende ting at se i byen og omegnen.

Værelsestip: I stueetagen har man en terrasse lige ud i haven.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Janni820
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

En skøn oase midt i byen. Vi havde 5 dejlige dage med venlig personale. De var til hjælp når det var nødvendig. Vi oplevede at der var god plads ved svømmepølen og maden var også rigtig god. Alle er venlige og spørger interesseret til om hvordan vi trives og kommer med gode ideer til hvad man kan lave hvis man ikke bare vil slappe af

Overnattede: Februar 2016, rejste med familie
Tak, Flemming T
Anmeldt 13. oktober 2015

Stort superior værelse, lidt slidt men betyder ikke noget. Værelserne er rene. Dejlig have med masser af smukke blomster og træer. Dejlig pools, men mangler lidt flere liggestole. Dejlig morgenmadsbuffet, god servering og meget venligt personale. Perfekt beliggenhed med en masse restauranter og forretninger.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste med venner
1  Tak, Lilli S
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ubud
0,3 km væk
780 anmeldelser
3,5 km væk
Bakung Ubud Resort and Villa
Vis priser

Har du været i Pertiwi Resort & Spa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Pertiwi Resort & Spa

Adresse: Monkey Forest St., Ubud 80571, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Bali > Ubud
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Spa Swimmingpool Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 47 bedste feriestedshotel i Ubud
Nr. 107 spahotel i Ubud
Prisområde: 133 kr.-734 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Pertiwi Resort & Spa 3.5*
Antal værelser: 80
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Pertiwi Resort & Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Pertiwi Resort And Spa
Pertiwi Resort Ubud
Pertiwi Hotel Ubud

Er dette din TripAdvisor-registrering?