“Oplevelse og forkælelse 😎”

Mozaic Restaurant Gastronomique
nr. 55 af 913 Restauranter i Ubud
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 12. juli 2018 fra mobile enheder

En virkelig dejlig restaurant hvor der bliver taget hånd om dig fra du ankommer til du går.
Et flot og hyggeligt sted med en god atmosfære og betjeningen er helt i top.
Vi bestilte "Trip around the World" med premium vine og det var en gastronomisk dejlig oplevelse. Vin menuen er fantastisk.
En virkelig dejlig aften, som vi gerne vil sige Mozaic mange tak for.
De bedste anbefalinger fra Lisbeth & Michael/ Danmark

Tak, Michael C
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2018

Mange tak for din nådige anmeldelse og anbefaling. Vi er meget glade for at du har haft dit besøg hos Mozaic og håber du vil komme igen. Tilgive os eventuelle fejl på dansk.

Anmeldt for 23. maj 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad og romantiske omgivelser
Lidt dyr men alle pengene værd. Vi valgte den menu der var lokal og det smagte alt sammen så godt. En skøn oplevelse

Tak, Birgit R
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. maj 2018

Tak for dine venlige bemærkninger. Vi er glade for at du har haft Mozaic, og vi håber du kommer igen. Tilgiv venligst fejl på dansk.

Anmeldt for 31. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastisk! Virkeligt gennemført og helt igennem en super oplevelse. Helt sikkert på Michelin niveau og omgivelserne passede til oplevelsen. Kan varmt anbefales.

Tak, FSLA34
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. april 2018

Tak for din venlige anmeldelse. Vi håber, at du vil komme igen, og at du vil tilgive vores fejl på dansk.

Anmeldt for 10. februar 2018

Alt i alt en vidunderlig oplevelse fra start til slut. Ikke en eneste fej, hverken hos kokken eller tjenerne.

Tak, Lis M
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. februar 2018

Tak for din venlige anmeldelse. Vi er glade for at du har haft din aften hos Mozaic.

Anmeldt for 5. november 2017 fra mobile enheder

Super god oplevelse....

Fra start til slut - fantastisk håndværk - skønne smage - vi fik 2 forskellige 8 retters menuer - jeg er selv kok og dette er sku fantastisk

Tak, Slukefter
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. november 2017

Tak for din venlige anmeldelse. Det er godt at blive værdsat af en anden kok.

Har du været i Mozaic Restaurant Gastronomique? Fortæl om dine oplevelser!