“Fantastisk ”

Mozaic Restaurant Gastronomique
nr. 55 af 892 Restauranter i Ubud
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 5. november 2017 fra mobile enheder

Super god oplevelse....

Fra start til slut - fantastisk håndværk - skønne smage - vi fik 2 forskellige 8 retters menuer - jeg er selv kok og dette er sku fantastisk

Tak, Slukefter
Chris S, Owner hos Mozaic Restaurant Gastronomique, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. november 2017

Tak for din venlige anmeldelse. Det er godt at blive værdsat af en anden kok.

Anmeldt for 17. august 2017 fra mobile enheder

Vi spiste som familie på mozaic og det var vildt lækkert! Lige fra måden vi blev taget imod, fik vores velkomst drink, kom ud til bordet i haven (junglen ;)), men desværre kom regnen lige efter hvorfor vi kom indenfor istedet, hvilket heller ikke var dårligt. Så kom maden. Flotte flotte anretninger og vi fik henholdsvis to 6-retters og to 8-retters menuer. Lækkert!
Det eneste man kunne udsætte stedet for af kritik, kunne være deres lidt 80'er agtige anretninger i forhold til Michelin restauranter i Europa. Men alle pengene værd og vi kommer gerne igen!

Tak, Michael B
Anmeldt for 26. juli 2017

Forkæl dig selv med et besøg på rolige og utrolige restaurant Mozaic - en "lille perle" knap 4 km. udenfor Ubud... Vigtigt med bordbestilling i god tid...
Fantastisk serviceniveau med mange tjenere til at hjælpe dig igennem - for vores vedkommende 6 retter`s international menu/ retter - virkelig en oplevelse.
Smukkeste gårdhave med palmer og ikke mindst rolige omgivelser til bare at nyde denne middag som helt klart er på Michelin niveau blot til helt andre og billigere priser...
Jeg kan klart anbefale dette - enjoy...

Tak, hbs94
Anmeldt for 20. juli 2017

Smukke omgivelser med borde placeret udenfor imellem høje træer - som at spise i junglen. Fik 4 retters menuen og i varmen var det et godt valg, hvor alle blev mætte. Rigtig fint vinkort, så vi valgte at gå uden om vinmenuen. Lækre appetizers fra huset som en start og dejligt brød i flere varianter. Meget velsmagende retter fulgte, og det i meget indbydende portioner som hverken var for meget eller fjollet små. Køkkenet har karakter og samvittighed. Vil bedømme det til Michelin-niveau, rigtig, rigtig lækkert. Og frem for alt, uprætentiøst og hyggeligt. Helt igennem en positiv oplevelse!

Tak, John G
Anmeldt for 15. juli 2014

Denne restaurant..Mozaic...besøger jeg 1 gang om året, den er simpelthen for dyr for mit budget.
Men maden er helt i top, og der er en vidunderlig stemning, og jeg må ...bare 1 gang om året give mig selv den luksus at spise på restaurant Mozaic.

• Stemning
Tak, bitten l

Har du været i Mozaic Restaurant Gastronomique? Fortæl om dine oplevelser!