“Lille grøn oase direkte ved stranden”
Anmeldelse af La Taverna Suites

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
La Taverna Suites
Vurderet som nr. 33 ud af 145 specialiseret indkvartering i Sanur
Anmeldt 24. april 2016

Super hyggeligt lille resort med charmerende omgivelser. Ligger perfekt ved stranden, restauranter og indkøbsmuligheder. Har nydt atmosfæren for 2. X. Hjælpsomt og sødt personale. Værelserne er en anelse slidte, men meget hyggelige og rene.

Overnattede: Marts 2016
Tak, universkhol

Anmeldt 24. november 2015

Vi havde et utroligt dejligt ophold på La Taverna.
Atmosfæren, beliggenheden maden og ikke mindst servicen gjorde vores ophold helt fantastisk. Værelserne er charmerende indrettet, stranden er dejlig og så er der mulighed for at spise eller slappe af helt ned til stranden.
Vi kan kun anbefale denne perle i Sanur hvor personalet gør alt for at tilfredsstille deres gæster.
De bedste hilsener Bente og familie.

• Overnattede: November 2015, rejste med familie
Tak, Bente N
Anmeldt 23. november 2015

La Taverna er et dejligt og roligt hotel, med den bedste beliggenhed. Servicen var i top og morgenmaden var god! Vi kan helt klart anbefale et ophold på La Taverna hotel, og det er ikke sidste gang vi tager dertil. :-)

• Overnattede: November 2015, rejste som par
Tak, Christian S
Anmeldt 5. marts 2013

Vi har boet på hotel La Taverna i Sanur de seneste fire år - senest i januar og i februar 2013 - og kan desværre konstatere, at standarden er stærkt faldende i forhold til hotellets priser. Der er kommet en ny maneger, og han ved absolut intet om kundetilfredshed.
Hotellet ligger perfekt placeret i Sanur, og det har sin egen charme, idet værelserne stort set står uændrede siden 30'erne. Men - og med stort: MEN - det er blevet tilkøb på tilkøb, og morgenmaden er absolut ikke noget a tskrive hjem om. Brød, kaffe/te og limonade, mens der skal betaleds ekstra for æg, friskpresset juice osv.
Bestilles hotellet god tid i forvejen, får man en væsentlig højere pris end de tilbud, der jævnligt lægges ud på nettet, og ærlig sagt så er hotellet ikke priserne værd.

• Overnattede: Januar 2013, rejste som par
3  Tak, Erik F
Anmeldt 18. marts 2012

Dette hotel er fuldstændig fantastisk, man bliver opfyldt af en dyb ro på det smukke hotelområde, hvor man konstant overraskes af smukke detaljer fra skulpturer og små pavilloner til smukke blomster og hellige træer.

Værelserne er skønne, lidt mørke, smagfuldt indrettet og et skønt skjul når man har brug for en pause fra solen og varmen. Vores værelser, family deluxe, havde verandaer eller altaner, hvor man kunne sidde i skyggen på bløde hynder eller smukke stole og nyde de smukke grønne omgivelser på hotellets områder.

Personalet på hotellet er imødekommende og serviceminded og opfylder alle ens ønsker, med smil og præcision.
Der var meget rent og vi oplevede nogle dage at housekeeping var forbi 3 gange om dagen. Der var tæppet af og tændte lys når vi kom tilbage fra spisning om aftenen. Der var minibar med øl, sodavand og vand til rimelige priser. Der stod to flaske vand fra hotellet på værelset hver dag og Elkedel med mulighed for at lave en kop kaffe eller te, var også et plus på værelserne.

Hotellet er under løbende renovering, men det er ikke noget som forstyrrer freden på hotelområdet. Det giver tværtimod en dejlig fornemmelse af at der arbejdes for gæsternes velbefindende.

Vi boede 14 dage på hotellet og kunne med nemhed have taget 14 dage mere samme sted.
Skal der lyde et lille forslag til forbedring er det efter min mening morgenmaden, som bliver noget ensformig efter 14 dage.

Hotellets beliggenhed tæt på stranden, hvor restauranten er placeret med havudsigt er perfekt og alligevel ligger det trukket tilbage så man ikke forstyrres af trafikken på promenaden som ligger mellem hotellet og stranden.

Stranden foran hotellet er privat og liggestole og poolhåndklæder var med i prisen.

Vi havde mange betænkeligheder på grund af de svingende anmeldelse her på tripadvisor, men jeg kan sige til alle at hvis du ønsker et hotel hvor man kan stresse fuldstændigt af, kan du uden betænkning booke et ophold på La Taverna.

Men ønsker du standard hotel, hvor alt er ens og charmen er afløst af struktur og ensformighed skal du nok ikke vælge dette hotel.

• Overnattede: Februar 2012, rejste med familie
1  Tak, MaleneO
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sanur
0,3 km væk
Sari Sanur Resort
Nr. 58 af 79 i Sanur
115 anmeldelser
Vis priser

Har du været i La Taverna Suites? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om La Taverna Suites

Adresse: Jl. Danau Tamblingan 29, Sanur, Denpasar 80228, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Bali > Denpasar > Sanur
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Swimmingpool Lufthavnstransport
Hotelstil:
Vurderet som nr. 33 ud af 145 specialiseret indkvartering i Sanur
Prisområde: 671 kr.-1.158 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — La Taverna Suites 3*
Antal værelser: 45
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Agoda, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på La Taverna Suites. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
La Taverna Hotel
La Taverna Sanur

Er dette din TripAdvisor-registrering?