Anmeldt d. 15. april 2017

Godt hotel værelserne kunne trænge til renovering fin personale morgenmad kan trænge til fornyelse fin pool og fin strandgode restauranter i Området hoteller restaurant trænger til et gevaldigt løft tak

Værelsestip: stille værelser
Dato for ophold: februar 2017
Tak, LeifG124
Anmeldt d. 17. januar 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille resort
Der ikke giver sig ud for mere end det er.
Men værelserne er rene og tingene fungere.
De gange hvor der var noget der ikke fungerede, AC blev det ordnet samme dag.
Man har på fornemmelsen man er på besøg hos nogen bekendte, det virker som personalet kender de fleste fra tidligere besøg, det giver en rar stemning
Tommy

Dato for ophold: januar 2017
Tak, Tommy E
Anmeldt d. 11. november 2016 fra mobile enheder

Dette hotel er pænt og rent og ligger godt på stranden, værelserne er ok. Udover dette er det et sted hvor den den kun handler om at tjene penge på turister og de ligger mange ekstra charge på småting. De lever ikke op til den ellers rigtig høje standard du får alle andre steder på Bali. Fint nok men ikke et besøg hver.

Dato for ophold: november 2016
4  Tak, Casper H
Anmeldt d. 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Der var god beliggenhed midt på stranden, dog var stranden meget beskidt strand. Vi brød os ikke om maden i restauranten, som gav os maveonde. serviceniveauet var meget lavt i restauranten. Værelserne var ok.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Mette N
Anmeldt d. 11. august 2016

Vi boede i en fin rummelig bungalow med lille terrasse ud til flot have.
Roligt område, god service og velfungerende wifi.
Beliggenheden er perfekt lige ned til stranden, hvor der også findes poolområde og restaurant. God plads på stranden, som rengøres hver dag. Stor forskel på flod og ebbe kan være en udfordring ved badning i havet.
Fra restauranten er der fin udsigt over havet hvor man hver dag kan se fiskere i aktion.
Mange gode og billige spisesteder i området. Priserne er noget dyrere langs strandpromenaden. Træk derfor op på hovedvejen.
Et sted vi gerne kommer igen

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Thise