“God belligenhed og ok værelser”
Anmeldelse af Besakih Beach Hotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Besakih Beach Hotel
Vurderet som nr. 43 ud af 79 hoteller i Sanur
Anmeldt 16. august 2017

Der var god beliggenhed midt på strandpromenaden som er ca. 4 km. Vi brød os ikke om maden i restauranten, så fandt andet de efterfølgende dage . Serviceniveauet var meget lavt i restauranten og de prøver med danske gloser men det er ikke det vi er kommet for at høre. Værelserne var ok, så godt vi kun havde 2 overnatninger her.

• Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Per N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. april 2017

Godt hotel værelserne kunne trænge til renovering fin personale morgenmad kan trænge til fornyelse fin pool og fin strandgode restauranter i Området hoteller restaurant trænger til et gevaldigt løft tak

Værelsestip: stille værelser
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Leif G
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille resort
Der ikke giver sig ud for mere end det er.
Men værelserne er rene og tingene fungere.
De gange hvor der var noget der ikke fungerede, AC blev det ordnet samme dag.
Man har på fornemmelsen man er på besøg hos nogen bekendte, det virker som personalet kender de fleste fra tidligere besøg, det giver en rar stemning
Tommy

Overnattede: Januar 2017, rejste med venner
Tak, Tommy E
Anmeldt 11. november 2016 fra mobile enheder

Dette hotel er pænt og rent og ligger godt på stranden, værelserne er ok. Udover dette er det et sted hvor den den kun handler om at tjene penge på turister og de ligger mange ekstra charge på småting. De lever ikke op til den ellers rigtig høje standard du får alle andre steder på Bali. Fint nok men ikke et besøg hver.

Overnattede: November 2016, rejste med familie
4  Tak, Casper H
Anmeldt 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Der var god beliggenhed midt på stranden, dog var stranden meget beskidt strand. Vi brød os ikke om maden i restauranten, som gav os maveonde. serviceniveauet var meget lavt i restauranten. Værelserne var ok.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Mette N
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sanur
0,4 km væk
Inna Sindhu Beach
Nr. 33 af 79 i Sanur
472 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Besakih Beach Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Besakih Beach Hotel

Adresse: Jln. Danau Tamblingan No 45 | Po Box 3306, Sanur, Denpasar 80228, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Bali > Denpasar > Sanur
Faciliteter:
Strand Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Swimmingpool Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 7 bedste feriestedshotel i Sanur
Nr. 16 hotel ved stranden i Sanur
Prisområde: 437 kr.-639 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Besakih Beach Hotel 3.5*
Antal værelser: 78
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Besakih Beach Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Besakih Beach Hotel Sanur
Besakih Beach Sanur

Er dette din TripAdvisor-registrering?