Sudamala Suites & Villas(Sanur)(Meget for pengene!)
147 $
  • Gratis parkering
Griya Santrian(Sanur)(Meget for pengene!)
173 $
118 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 135 $ pr. overnatning.

Prime Plaza Suites Sanur - Bali(Sanur)(Meget for pengene!)
78 $
64 $
  • Gratis parkering
Puri Santrian(Sanur)(Meget for pengene!)
177 $
116 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 149 $ pr. overnatning.

212 $
171 $
271 $
253 $
  • Gratis parkering
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Meget for pengene!)
92 $
81 $
  • Gratis parkering
Swastika Bungalows(Sanur)(Meget for pengene!)
57 $
35 $
Priceline
283 $
HotelQuickly
Anmeldt for 17. januar 2017 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille resort
Der ikke giver sig ud for mere end det er.
Men værelserne er rene og tingene fungere.
De gange hvor der var noget der ikke fungerede, AC blev det ordnet samme dag.
Man har på fornemmelsen man er på besøg hos nogen bekendte, det virker som personalet kender de fleste fra tidligere besøg, det giver en rar stemning
Tommy

Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, Tommy E
Anmeldt for 11. november 2016 fra mobile enheder

Dette hotel er pænt og rent og ligger godt på stranden, værelserne er ok. Udover dette er det et sted hvor den den kun handler om at tjene penge på turister og de ligger mange ekstra charge på småting. De lever ikke op til den ellers rigtig høje standard du får alle andre steder på Bali. Fint nok men ikke et besøg hver.

Overnattede: november 2016, rejste med familie
4  Tak, Casper H
Anmeldt for 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Der var god beliggenhed midt på stranden, dog var stranden meget beskidt strand. Vi brød os ikke om maden i restauranten, som gav os maveonde. serviceniveauet var meget lavt i restauranten. Værelserne var ok.

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Mette N
Anmeldt for 11. august 2016

Vi boede i en fin rummelig bungalow med lille terrasse ud til flot have.
Roligt område, god service og velfungerende wifi.
Beliggenheden er perfekt lige ned til stranden, hvor der også findes poolområde og restaurant. God plads på stranden, som rengøres hver dag. Stor forskel på flod og ebbe kan være en udfordring ved badning i havet.
Fra restauranten er der fin udsigt over havet hvor man hver dag kan se fiskere i aktion.
Mange gode og billige spisesteder i området. Priserne er noget dyrere langs strandpromenaden. Træk derfor op på hovedvejen.
Et sted vi gerne kommer igen

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Thise
Anmeldt for 27. juli 2016

Ud af mange af hotellerne som ligger i Sanur er det en af de få hoteller, som har udsigt til havet fra poolen af. Du føler dig heller ikke mast på stranden, da du ligger to og to med god afstand mellem folk. Værelserne er lidt slidt, men absolut ikke noget som gør noget. Er gode tørre muligheder til sit badetøj ude bagved værelset, aircon virker godt, wifi virker fint på værelset. Værelserne ligger i en flot og rolig have. Jeg efterspurgte værelser tættest på poolen og fik også det, efter mange mails til dem uden svar. Morgenmaden er fin med udsigt til havet. Jeg vil bo her igen og klart anbefale det til andre. Men det er beliggenheden som gør det.

Værelsestip: Spørg efter værelser tættest på poolen.
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, LeneLLO