“Under gennemsnittet”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Besakih Beach Hotel
Vurderet som nr. 43 ud af 79 hoteller i Sanur
Anmeldt 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Der var god beliggenhed midt på stranden, dog var stranden meget beskidt strand. Vi brød os ikke om maden i restauranten, som gav os maveonde. serviceniveauet var meget lavt i restauranten. Værelserne var ok.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Mette N
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. august 2016

Vi boede i en fin rummelig bungalow med lille terrasse ud til flot have.
Roligt område, god service og velfungerende wifi.
Beliggenheden er perfekt lige ned til stranden, hvor der også findes poolområde og restaurant. God plads på stranden, som rengøres hver dag. Stor forskel på flod og ebbe kan være en udfordring ved badning i havet.
Fra restauranten er der fin udsigt over havet hvor man hver dag kan se fiskere i aktion.
Mange gode og billige spisesteder i området. Priserne er noget dyrere langs strandpromenaden. Træk derfor op på hovedvejen.
Et sted vi gerne kommer igen

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Thise
Anmeldt 27. juli 2016

Ud af mange af hotellerne som ligger i Sanur er det en af de få hoteller, som har udsigt til havet fra poolen af. Du føler dig heller ikke mast på stranden, da du ligger to og to med god afstand mellem folk. Værelserne er lidt slidt, men absolut ikke noget som gør noget. Er gode tørre muligheder til sit badetøj ude bagved værelset, aircon virker godt, wifi virker fint på værelset. Værelserne ligger i en flot og rolig have. Jeg efterspurgte værelser tættest på poolen og fik også det, efter mange mails til dem uden svar. Morgenmaden er fin med udsigt til havet. Jeg vil bo her igen og klart anbefale det til andre. Men det er beliggenheden som gør det.

Værelsestip: Spørg efter værelser tættest på poolen.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, LeneLLO
Anmeldt 6. marts 2015

Efter 6 dages rundtur kom vi til bade ferie hotellet, det lå perfekt som vi ønsker det når vi er af sted på ferie. Selve værelset kunne godt trænge til en makeover, men det er jo ikke der man opholder sig, personalet var utroligt venligt, rengøringen var også i orden, morgenbuffeten var lidt kedelig, for meget frugt, ikke mange varianter, men vi overlevede. Ellers en god oplevelse og tæt på den trafikerede vej med mange dejlige spisestede.

• Overnattede: Februar 2015, rejste som par
Tak, ilse s
Anmeldt 22. december 2013

Dette var vores første hotel på ferien og vi var fint tilfreds. Super beliggenhed direkte på stranden, med pools ligeledes på stranden. Standarden på værelserne var gennemsnitlige, så det der tæller op er klart beliggenheden på stranden og det at hotellet ligger et fint stykke væk fra den ellers meget trafikerede vej igennem Sanur.

Overnattede: August 2013, rejste som par
1  Tak, Pernille88
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sanur
0,4 km væk
Inna Sindhu Beach
Nr. 33 af 79 i Sanur
472 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Besakih Beach Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Besakih Beach Hotel

Adresse: Jln. Danau Tamblingan No 45 | Po Box 3306, Sanur, Denpasar 80228, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Bali > Denpasar > Sanur
Faciliteter:
Strand Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Swimmingpool Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 7 bedste feriestedshotel i Sanur
Nr. 16 hotel ved stranden i Sanur
Prisområde: 437 kr.-639 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Besakih Beach Hotel 3.5*
Antal værelser: 78
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Besakih Beach Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Besakih Beach Hotel Sanur
Besakih Beach Sanur

Er dette din TripAdvisor-registrering?