“Frokost på Aditya”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Aditya Beach Resort
Vurderet som nr. 10 ud af 11 hoteller i Singaraja
Anmeldt 17. april 2017 fra mobile enheder

På vores tur fra den nordlige del af øen, retur syd på, gjorde vi et stop for at få frokost på Aditya Beach Restort. Desværre levede den på igen måde op til vores forventninger, i sær maden der bestod af buffet, var af en sådan kvalitet at man næsten heller ville springe frokosten over. Derudover sad der flere andre gæster i restauranten og røg samtidigt med at vi skulle indtage vores måltid, hvor pris og kvalitet desværre på inden måde hang sammen.

Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, Nicolai H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19. februar 2017

Værelser der minder om askebægere, utrolig dårlig lugt og meget nedslidt.
Vedligeholdelsen er lig nul, på standard værelserne, vægge, lamper og kontakter gule af nikotin, restaurant uden en eneste indonesisk ret på menukortet, jeg var målløs.
Skiftede værelse 3 gange fra slemt, ringe til dårligt, ledelsen på dette hotel er åbentlyst uegnede til job i service sektoren.
Konklusion; skandaløst ringe sted, der ikke fortjener at have kunder.

Værelsestip: Hold jer væk.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2017, rejste med familie
Tak, Jenssan2630
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Et rigtigt flot og velholdt hotel (have, pool, restaurant og reception) med et meget venligt og hjælpsomt personale. Rigtig god mad i restauranten.
Værelset var rent men meget nedslidt - god plads på en skøn altan. Generet af trafikstøj.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
1  Tak, Tove R
Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger op af en befærdet vej især om natten så der er meget støj især for dem der bor i værelser, bungalow lidt bedre, og store der er en fantastisk udsigt og dejlig terrasse til flotte solnedgange.
Katte der jamrer om natten også, så dårlig natte søvn.
Hotellet ligger næsten for sig selv og der er ca 10-15 min gang til Lovina by og meget dårligt fortov, det er ikke altid mulig at gå langs stranden grundet tidevandet.
Lokale både ligger til ved stranden og tilbyder delfin og koral rev turer.
Tænkte chancerne var små for, at se delfiner, men så mange meget tæt på flere gange afgange kl 06 og 08 100.000,- pr person ca.
Dejlig strand og venligt personale.

Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Niels G
Anmeldt 5. april 2016

Hotellet ligge lige ud til standen, så det kan ikke blive bedre. Morgenmadsbuffet er i top og de har en god restaurant. Enewste minus ved stedet er at enkelte værelser lugter af mug, så får du sådan et, så forlang omgående et nyt (hvilket de er villige til, hvis der er et ledigt værelse).
Der er underholdning på lørdage på hotellet

• Overnattede: Marts 2016, rejste som par
1  Tak, Erik R
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Singaraja
0.7 km væk
548 anmeldelser
1.7 km væk
Bali Paradise Hotel Boutique Resort
Vis priser

Har du været i Aditya Beach Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Aditya Beach Resort

Adresse: JL. Raya Lovina | Lovina Beach, Singaraja 81113, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Bali > Singaraja
Faciliteter:
Strand Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Swimmingpool Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 4 bedste feriestedshotel i Singaraja
Nr. 6 hotel ved stranden i Singaraja
Prisområde: 195 kr.-497 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:2 stjerner — Aditya Beach Resort 2*
Antal værelser: 64
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Aditya Beach Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Aditya Beach Hotel Kalibukbuk

Er dette din TripAdvisor-registrering?