“Udsøgt mad”

Køkkener: Europæisk, Fransk, Dansk, Fusion
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 10. marts 2018 fra mobile enheder

Spiste her hvert måltid i 6 dage. Fantastisk mad og fantastisk service.
Morgenmaden er utroligt lækker, Stort udvalg.
Frokosten har stor variation, både store og små retter, lette og tunge.
Aftensmaden er dom de andre måltider helt fantastisk. Stort udvalg, og altid et stort lækkert udvalg.
Man går ikke sulten herfra.

Tak, whocares256

Anmeldt 21. september 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her en aften mens vi boede på hotellet. (Morgenmaden her skal siges også at være udsøgt).

Maden er lavet med lokale råvarer og fisk fra egen fangst. (De dyrker selv deres grøntsager).

Menuen er sammensat af en dygtig dansk kok som har lært personalet op og de laver udsøgt mad fyldt med smag.
Priserne er til den høje side hvis man sammenligner med resten af Bali (ca 400k for hovedret). Men så kan du også forvente en udsøgt smagsoplevelse.

Dejligt sted som er værd at opleve.

Så gør det ikke noget at udsigten er fabelagtig og de laver lækre cocktails.

Tak, Mads R
Anmeldt 23. juli 2014

Maden var udsøgt, fik en Nasi goreng og fik ikke sidenhen noget der matchede den, alt i retten smagte af hvad det var og man kunne smage de små nuancer. Dyrt men godt

Tak, 8Susanne48
Anmeldt 9. februar 2014

Lidt dyr for øl men frokosten vi fik var alle pengene værd. Fantastisk udsigt fra restauranten. Var gået op til DAMAI fra Lovina og hotellet gav os en fri shuttle tilbage til byen. Stor oplevelse. Prøv det!!!!!!

• Stemning
Tak, Steen B
Anmeldt 22. december 2013

Dette var den bedste restaurant vi fandt i Lovina. Prisen er relativ høj, sammenlignet med ellers billige priser på Bali. Men maden var også super god.

Tak, Pernille88

Rejsende, der kiggede på The Damai Restaurant, Lovina, kiggede også på

Har du været i The Damai Restaurant, Lovina? Fortæl om dine oplevelser!