Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.808)
Filtrer anmeldelser
3.808 resultater
Medlemsvurdering
2.643
766
250
85
64
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.643
766
250
85
64
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.808 anmeldelser
Anmeldt 17. marts 2015

Nok det mest betagende hotel vi har været på, det er som 'heaven om earth'. Hotel værelserne er omgivet af haven og pool, nogle med direkte adgang til poolen, hvilket vi klart kan anbefale. Personalet er yderst imødekommen og altid smilende. Morgen buffeten er omfangsrig og ganske fornuftig, Arwana restaurant kan anbefales til sushi.

The but...

Ældre hotel, mere end 20 års slitage. Det mærkes især i den ene fløj, hvor den manglende udluftning giver meget fugtige værelser med dertilhørende mug.
Dårligt uddannet tjenere der ikke har smagt hverken maden eller vinene og derfor ikke kan svare på minimale spørgsmål om sammensætning af disse.

Anbefale - ja hvis I kan få et værelse tæt mod stranden ellers vælg et andet hotel, som Sofitel....

Overnattede: februar 2015, rejste som par
1  Tak, Claus C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
thelagunabali, General Manager hos The Laguna, a Luxury Collection Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. marts 2015
Google Oversæt

Dear Claus C,

Warmest greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali!

Thank you for taking some of your precious time to share your experience with us on Tripadvisor.

We really appreciate your positive feedback regarding some aspects of our Resort and are thankful of your constructive comments since it allows us to provide an opportunity to improve our property and service quality.

Once again, thank you for your feedback and we do hope that your memorable experience will bring you back here in the near future.

Exceptionally yours,

Sven Fitjer
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 8. marts 2015 fra mobile enheder

Vi brugte en uge på lagoon i marts, og vi følte os velkomne fra vi ankom. Super modtagelse, søde mennesker, dejlige værelser.

Maden: morgenmaden var rigtig god, vi var dog lidt skuffede over at der ikke var frisk juice. Men der var muligheder for forskellig the og alle typer kaffe, hvilket var lækkert. Vi spiste en aften på Arwana og sikke en fantastisk oplevelse, det er næsten et must.

Værelserne var gode og rene. Vi havde butler service, hvilket var fantastisk da jeg var syg ved ankomst, og de passede virkelig god på mig.

Eneste minus er at hotellet er ældre og trænger snart til lidt maling, men de er heldigvis igang :)

Overnattede: marts 2015, rejste som par
1  Tak, Rikki E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
thelagunabali, General Manager hos The Laguna, a Luxury Collection Resort & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2015
Google Oversæt

Dear Rikki E,

Warmest greetings from The Laguna Resort & Spa!

Thank you for taking your precious time to writing on TripAdvisor.

It is a pleasure to learn that you had en ajoyable stay with us and our service and facility have live up to your expectation.

Once again, thank you for staying with us and look forward to your return visit to The Laguna.

Exceptionally yours,

Sven Fitjer
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juli 2013

Beliggenhed den bedste på Nusa Dua. Gik langs hele strandpromenaden i halvøens længde, og kunne se, at både strand, trafik og renlighed var bedst ved The Laguna. Pool access værelser optimalt, da poolen er åben hele døgnet om omkranser alle værelsesfløje. Morgenmadsbuffet den bedste blandt de fire 5-stjernede hoteller vi boede på. Personalet meget veluddannede og dygtige, super instruktør i fitnessrummet, butlerservice fungerer optimalt, rigelige strand- og pool liggestole - ja på alle måder optimal value for Money. God shopping og spisning (incl. hente/bringe) i The Bali Collection og gå ikke glip af Bumbu Bali Restaurants BALINESE RIJSTTAFEL var perfekt (også hente/bringe).

Værelsestip: Pool access er dejligt og nemt. Overvej, om I ønsker sol eller skyggeside.
  • Overnattede: juli 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Lenskjold
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 2. marts 2011

En helt fantastisk ferie på en fantastisk ø med et af de bedste hotelophold jeg har oplevet i Asien ,super service, meget venlig og imødekommen service af alle på Laguna!
Super lækker mad og særlige ønsker opfyldes uden problemer hvis man beder om at tale med Kokken imødekommes det af deres meget flinke og dygtige Souschef Nikolay Robten så vi hver dag kunne nyde lige hvad vi havde lyst til.
Tak til Alle på Laguna Bali.

  • Overnattede: februar 2011, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Kyllesbech
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 2. marts 2011

Dejligt værelse, stort med brus, kar og walk in closet...og badekåber, tøfler og fede bløde håndklæder . Skøn terrasse med blomstrende bourgainvillaer og udsigt over haven og lagunen. Stille, fredeligt og komfortabelt med imødekommende og kvik service overalt...både roomservice, butlerservice, frontdesk, businesscenter osv. osv.

Rent tøj retur fra vask, velduftende, nystrøget og på bøjle eller pakket med sløjfe om og leveret i en fletkurv...luksus jeg allerede længes efter, efter bare to dage hjemme!
Præcis som jeg også savner omgivelserne og den overdådige forplejning.
At vågne en tidlig morgen til fulgesang og blomsterduft, daske en tur langs lagunen ned til stranden, hvor solen - der netop er stået op - har farvet himlen gylden og lagt en guldstribe på havet. Dvæle en stund før sulten melder sig og buffeten venter med en overdådighed af friske frugter, nybagt brød og croissanter, friskpresset juice og varme retter i alle afskygninger tilpasset enhver tænkelig nationalitets smag og ønsker. Dejligt, dejligt, dejligt - og så er det en dansk chef Nikolay, der står bag al herligheden.

Og det er Nikolay man møder igen om aftenen, hvis man efter en lang dag med udflugter eller daseri ved strand eller pool, lægger vejen om ad restaurant 'Ocean Terrace' for at svælge i grillet seafood og delikate desserter ved bordene, som nærmest står med 'fødderne' i vand ved strandkanten. Bølgeskvulp og måneskin er en ekstra bonus, som kompletterer og gør oplevelsen fuldendt.

Efter en 'last cocktail' i baren venter køjen og en nat i drømmeland. Og forude venter en dag, hvor det hele starter forfra...

Er man til fest og ramasjang, skal man udenfor resortet. Det klares nemt og billigt med taxa, for eksempel en fra Blue Bird Group, som kører efter taxameter. Man kan komme rigtig langt for 100.000, og det svarer altså ikke engang til 100 kr.

  • Overnattede: februar 2011, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Musemand
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser