Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Lækre drinks, god mad og cool indretning. ”
Anmeldelse af Fat Chow

Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. marts 2017 fra mobile enheder

Der var flere i kø foran os, men vi fik et bord indenfor 5 minutter. Atmosfære og indretningen er super cool. Tjenerne var opmærksomme og imødekommende. Vi ventede ikke længe på første ret og det mad vi fik var lækkert. Vi fik to drinks hver, som smagte af sol og sommer.
Alt i alt er stedet værd at anbefale. God mad og drikke til få penge.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Kattensb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (3.856)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

5-9 af 3.856 anmeldelser

Anmeldt 3. februar 2017 fra mobile enheder

Vi dumpede ved en tilfældighed ind her på Fat Chow. Vi blev interesseret fordi de havde billeder af Bruce Lee hængende flere steder :-)
Vi bestilte både spareribs og traditionel asiatisk mad. Det smagte altsammen helt fantastisk. Priserne var ok.
Og så spillede de super lækker funky jazz over anlægget.
Vi kommer gerne igen :)

Dato for besøg: februar 2017
Tak, heinecke
Anmeldt 12. november 2016 fra mobile enheder

OMG!! Dette sted er en vidunderlig lille perle, gemt væk i Kutas små gader. Servicen er helt i top, og maden er udsædvanlig vellavet! Restauranten er superflot indrettet, der er virkelig kælet for detaljerne, hvilket også går igen når det kommer til menuen. Det er en oplevelse udover det sædvanlige, at besøge Fat Chow, på alle områder❤️ Stedet får vores allerbedste anbefalinger 🙏🏽

Dato for besøg: november 2016
1  Tak, marianne-w-o
Anmeldt 25. oktober 2016

Var her to gange på vores ferie på Bali. Første gang med nogle vi lærte at kende fra Australien. De kendte stedet i forvejen.
Lækkert og "smart" mad

Dato for besøg: oktober 2016
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, 875jenak
Anmeldt 26. juli 2016

En perle midt i Kuta som ellers er fyldt med turistfælder.
Super service, fantastisk mad og så endda til virkelig gode priser. Kan klart anbefales. Min kæreste og jeg var der 2 aftener i træk.

Dato for besøg: juli 2016
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, paolomU1215JT

Rejsende, der kiggede på Fat Chow, kiggede også på

Har du været i Fat Chow? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.