“Bedste veggie burger ”
Anmeldelse af Crumb & Coaster

Crumb & Coaster
nr. 4 af 1.156 Restauranter i Kuta
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt dem 2 gange. Her er så hyggeligt og det er den bedste veggie burger jeg har fået, også medregnet dem fra Danmark.
Ligeledes har jeg fået smoothie/juice begge gange, hvilken også har været den med aller mest smag, af dem jeg har fået hernede.
Helt klart et besøg værd!

Tak, Mynthe L

Anmeldt 11. april 2018 fra mobile enheder

Vi kan godt lide at spise på Crumb & Coaster. Desværre havde de heller ikke advocado denne gang. Men god mad i hyggelige omgivelser. Vi kommer igen.

2  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 20. december 2017 fra mobile enheder

Værd at prøve! Rigtig lækker mad og virkelig god kaffe. Prisen er mellemniveau, men bestemt det værd.

1  Tak, Amalie O
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Simpelthen lækker og vellavet mad! Vi kom til frokost efter en lang rejsedag og det reddede hele dagen. Vi kom igen til morgenmad dagen efter fordi vi bare måtte prøve morgenmadskortet. Tag dertil!

2  Tak, irenehjortshoej
Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Et helt unikt og enestående sted! Fantastisk lækker juices og mad - det SKAL bare prøves. Der er forskellig menu alt afhængig om du kommer morgen, middag eller aften.

2  Tak, Frederik B

Rejsende, der kiggede på Crumb & Coaster, kiggede også på

Kuta, Kuta District
Kuta, Kuta District

Har du været i Crumb & Coaster? Fortæl om dine oplevelser!