“Dejlig strand med lokalt islæt”
Anmeldelse af Varkala Beach

6-nat privat Kerala tur fra Kochi
nr. 2 af 16 aktiviteter i Varkala
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 2. marts 2016

Rigtig dejlig strand og fantastisk natur op ad klippen særlig ved south cliff. En fornøjelse at den også bruges flittigt af såvel lokale som tilrejsende indere. Bølgerne kan være en udfordring.

Tak, Peter M
Filtrér

Anmeldt 5. marts 2015

Papanasam beach, ligger ved Nordklippens for. Smukt beliggende.
Den er det eneste sted, desværre,hvor man kan leje en liggestol, nogle timer
I de godt tre og en halv uge ,vi opholdt os i Varkala, var haver meget oprørt. Nogle dage var det kun de seje unge indiske drenge der trodsede bølgerne, mens livredderen forgæves fløjtede dem ind.
De schak man normalt har liggende PÅ stranden findes ikke her. Kun nogle få for enden af Main Road.her kan man også komme mer kørestol, her er ingen klippe,man går fra vejens ende ud på stranden.
Du skal op af en af de tre trapper, der går op af klippen, der er mange trin ,og desværre kan turistpolitiet ,eller turistforeningen ikke finde ud af at få disse trapper fejet. De er ulækre det flyder inden grad med papir, uf .
Når du har nydt solen og havet, er der rig mulighed for skønne indkøb og restaurant besøg Oppe På NORDKLIPPEN. Der er lækker indisk mad og friskfanget fisk på restauranterne.

Tak, Dorrit B
Anmeldt 19. marts 2013

Smykkebutikkerne på Klippen i Varkala køber deres smykker hos smykkemageren Krishna Jewellery Works, og sælger dem dyrt. Hvorfor ikke springe mellemledet over? Du sparer masser penge og kan kommunikere direkte med den elskværdige smykkemager om, hvordan dit smykke skal se ud. Han er ærlig og hjælpsom. Han har alverdens flotte krystaller og sten, og han kan lave smykket i sølv eller belagt med guld. Jeg anbefalder af hele mit hjerte Krishna Jewellery Works.

2  Tak, MieSkads
Anmeldt 27. marts 2012

Det var smukt og afslappende, solnedgang og skønt, varmt hav.

Tak, Friederikke
Anmeldt 11. januar 2012

Stranden er fantastisk - south cliff lidt øde, undgå at ligge alene da mange indere benytter denne til at gå langs stranden og kigge på kvindelige turister.

Længere nordpå er der livreddere og flere turister. Bølgerne er høje og understrømmen stærk, så der er dage hvor man skal være meget opmærksom.
Men fantastisk at ligge og kigge på vilde ørne og en natur der er uovertruffen

Tak, Linn R

Rejsende, der kiggede på Varkala Beach, kiggede også på

Varkala, Thiruvananthapuram District

Har du været i Varkala Beach? Fortæl om dine oplevelser!