“Hyggeligt spisested”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 20. februar 2017

Dejligt spisested med en fin beliggenhed hvor der er udsigt over klippen og stranden. Menukortet er varieret med både Indisk mad samt vestlige retter. Der serveres god kaffe som enda kan fås som "To Go". Et populært sted hvor der altid er mange gæster. Kan anbefales.

Tak, Martin S

Anmeldt for 21. februar 2016 fra mobile enheder

Rar og hyggeligt spisested med god beliggenhed. God varierende mad. Både den indiske mad samt den mere vestlige mad var fantastisk. Derudover var tjenerne meget søde.

Tak, Louise T
Anmeldt for 13. december 2015

Her er rigtig god mad og et meget varieret spisekort.
Betjeningen er også iorden. - Vi spiste der flere gange.

Tak, 1jonnaj
Anmeldt for 15. april 2013

Sidder du på din egen terrasse, kigger ud over vandet og tænker: Jeg mangler lige en god kage til kaffen, så kan det købes her.
Man kan både spise i restauranten incl kagen eller man kan købe kage og småkager med hjem i hytten. Det er europæiske bagere der står får kagerne, så de smager som vi plejer at få det. Og det kan jo være ganske dejligt, hvis man er væk hjemmefra i lang tid.

Tak, Rikke Toft N
Anmeldt for 27. oktober 2012

Her føler man sig virkelig godt modtaget.. Vi var der af flere omgange, og blev hver gang lige godt behandlet. Vores tjener var rigtigt god til børnene og frisk og venlig. Fisk ligger på is ved gaden, så man kan se at de er friske, og den fisk du vælger, er også den fisk du spiser..
Alt i alt en god oplevelse, som kan anbefales..

• Stemning
Tak, Dennishass

Rejsende, der kiggede på Abba Restaurant and Everest German Bakery, kiggede også på

Varkala, Thiruvananthapuram District

Har du været i Abba Restaurant and Everest German Bakery? Fortæl om dine oplevelser!