“Super butik”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Igen iår har jeg og min kone besøgt Sheek Emporium.
Kan kun rose denne gode skrædder Sartaj for han rigtig gode
Måde,at betjene sine kunder.
Sartaj har udvidet sin butik til også at sælge lækre smykker og ure og sjaler.
Desuden er Sartajs far kommet i butikken,hvilket også giver en ekstra service og vejledning.
Jeg kan kun sige rosende ord om butikken. Lækre materialer ,som egner sig godt til Skandinavien.
Håber på alt godt for butikken .
På gensyn i 2017
Tak Sartaj for godt venskab.

5  Tak, Erling A
Filtrér

Anmeldt 14. april 2016 fra mobile enheder

Igen iår har Erling og jeg besøgt Goa.(for 6. Gang)
Naturligvis også Sartaj og den skønne Skrædderbutik.
Butikken er blevet udvidet med endnu en dygtig skrædder,nemlig Sartajs venlige far.
Det giver endnu en super service,der gør,at man føler sig velkommen og får gæsten til føle sig i centrum .
Butikken tilbyder også også på meget fine smykker og ure.
Kan kun anbefale butikken til nye som gamle kunder.
Især velegnet til skandinaviske gæster.

5  Tak, khanslagelse
Anmeldt 4. marts 2015

Jeg har besøgt Sartajs Butik " Sheek Emporium" i 5 år.
kan meget anbefale denne dygtige skrædder.
Der ydes rigtig god service, og man møder et meget venligt team.Der er altid en hyggelig stemning i butikken-også når der er travlt.

Sartaj er meget interesseret i at fremstille rigtig gode produkter til sine kunder.Han er meget omhyggelig med måltagning, hvilket så giver et godt resultat.
Der er et meget stort udvalg af lækre materialer. Både til mænd og damer.
Jeg har selv fået fremstillet jakkesæt, bukser og skjorter til stor tilfredsstillelse.

Kan varmt anbefale butikken og sartaj er god til at finde modeller og materialer,som er egnet til Skandinavien.
Sartaj er god til at forstå vores "engelske sprog"

5  Tak, Erling A
Anmeldt 7. februar 2015

Har for 5.gang besøgt Sheek Emporium i Candolim,Goa.
Sartaj har gjort et meget stort arbejde for at gøre sin butik kendt efter den har skiftet navn.
Han og sit team yder den samme gode service. Man føler sig velkommen og nyder besøget.
Der ydes god hjælp og vejledning til at finde de rigtige materialer og modeller,som lige passer til personen,som føler sig i centrum.
Dejligt at opleve dette og det færdige resultat er perfekt.
Håber på,mange nye kunder vil finde frem til denne skønne butik. Ikke stor- men virkelig et besøg værd. Kan især anbefales til Skandinavere.
Foruden skræddervirksomhed er der også stort udvalg af smykker.

7  Tak, khanslagelse
Anmeldt 31. december 2014

Har været på rundrejse med min mor og sluttede i Goa hvor vi besøgte og stiftede bekendskab med Sartaj. Han er en fremragende skrædder og vi var tilfredse med vores tøj. Han er bestemt et besøg værd. :-)

8  Tak, Annegitte N

Rejsende, der kiggede på Sheek Emporium, kiggede også på

Calangute, North Goa District

Har du været i Sheek Emporium? Fortæl om dine oplevelser!