Åben i dag: 10.00 - 20.00
Super god Skrædder og smykkebutik

Gennem 9 år har min mand og jeg besøgt Sheeik Emporium. Disse besøg har udviklet sig til et... læs mere

Anmeldt d. 12. marts 2018
khanslagelse
Slagelse, Danmark
En fremragende oplevelse!

Jeg må sige, at Sartaj og hans Far gav mig og min kæreste den bedste oplevelse på vores første tur... læs mere

Anmeldt d. 9. marts 2018
OlufValdemar

Anmeldt d. 14. april 2016 fra mobile enheder

Igen iår har Erling og jeg besøgt Goa.(for 6. Gang)
Naturligvis også Sartaj og den skønne Skrædderbutik.
Butikken er blevet udvidet med endnu en dygtig skrædder,nemlig Sartajs venlige far.
Det giver endnu en super service,der gør,at man føler sig velkommen og får gæsten til føle sig i centrum .
Butikken tilbyder også også på meget fine smykker og ure.
Kan kun anbefale butikken til nye som gamle kunder.
Især velegnet til skandinaviske gæster.

Dato for oplevelse: januar 2016
5  Tak, khanslagelse
Anmeldt d. 4. marts 2015

Jeg har besøgt Sartajs Butik " Sheek Emporium" i 5 år.
kan meget anbefale denne dygtige skrædder.
Der ydes rigtig god service, og man møder et meget venligt team.Der er altid en hyggelig stemning i butikken-også når der er travlt.

Sartaj er meget interesseret i at fremstille rigtig gode produkter til sine kunder.Han er meget omhyggelig med måltagning, hvilket så giver et godt resultat.
Der er et meget stort udvalg af lækre materialer. Både til mænd og damer.
Jeg har selv fået fremstillet jakkesæt, bukser og skjorter til stor tilfredsstillelse.

Kan varmt anbefale butikken og sartaj er god til at finde modeller og materialer,som er egnet til Skandinavien.
Sartaj er god til at forstå vores "engelske sprog"

Dato for oplevelse: januar 2015
5  Tak, Erling A
Anmeldt d. 7. februar 2015

Har for 5.gang besøgt Sheek Emporium i Candolim,Goa.
Sartaj har gjort et meget stort arbejde for at gøre sin butik kendt efter den har skiftet navn.
Han og sit team yder den samme gode service. Man føler sig velkommen og nyder besøget.
Der ydes god hjælp og vejledning til at finde de rigtige materialer og modeller,som lige passer til personen,som føler sig i centrum.
Dejligt at opleve dette og det færdige resultat er perfekt.
Håber på,mange nye kunder vil finde frem til denne skønne butik. Ikke stor- men virkelig et besøg værd. Kan især anbefales til Skandinavere.
Foruden skræddervirksomhed er der også stort udvalg af smykker.

Dato for oplevelse: januar 2015
7  Tak, khanslagelse
Anmeldt d. 31. december 2014

Har været på rundrejse med min mor og sluttede i Goa hvor vi besøgte og stiftede bekendskab med Sartaj. Han er en fremragende skrædder og vi var tilfredse med vores tøj. Han er bestemt et besøg værd. :-)

Dato for oplevelse: december 2014
8  Tak, Annegitte N
Anmeldt d. 24. marts 2014

Jeg kan varmt anbefale Sheek Emporium Boutigue De Goa - Kirsten og Erling havde min ynglings jakke med til Goa her i januar måned, med en bøn om, at få syet en magen til - Og hjem kom den dejligste jakke, passede perfekt og i en dejlig kvalitet stof - prisen var bestemt også OK.
Kirsten har lige fortalt mig, at de også tager til Goa næste å,r så jeg er allerede i tankerne ved at planlægge hvad jeg så skal have syet !

Dato for oplevelse: januar 2014
7  Tak, Annelise N