Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Mandagsfrikost”
Anmeldelse af Chocolatti

Chocolatti
Prisklasse: 41 kr. - 66 kr.
Køkkener: Europæisk
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 17. januar 2014

Vores faste sted til frokost mandag.
Dejlige paninisandwich og lækre salater og så slutter man af med kaffe og lækker chokoladekage
Så er det en dejlig dag

Dato for besøg: december 2013
Tak, poulh588
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (1.267)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 1.267 anmeldelser

Anmeldt 2. maj 2013 fra mobile enheder

Lidt dyrt i forhold til andre. Men lækker mad. Især morgenmaden kan anbefales. De kan finde ud af at lave vestlige retter. Ex salater. Hyggeligt sted. Ok betjening.

Dato for besøg: maj 2013
Tak, MOEWZEN
Anmeldt 27. marts 2013

Chocolatti er uden tvivl det bedste sted for en god solid morgenmad.
Deres panini er skønne, salaterne gode, deres brød lokalt og godt.
Lime Fizz med mynte fåes ikke bedre.
Deres kager og dessert kan være lidt svingende i kvaliteten.
Stemningen er altid god, det føles lidt som en oase, midt i Candolim.
Bestemt et besøg værd.!
Stilen i køkkenet er europæisk, men sammensat med lidt lokale fortolkninger, eks er deres panini lavet i lokalt brød, du kan stadig få en fantastisk mangolassi osv. osv.
Dejligt sted..!

Dato for besøg: januar 2013
Tak, TrineRKN
Anmeldt 26. januar 2013

Super lækkert sted men lidt dyrere end andre morgenmadsteder, det kostede 700 rupier, hvor andre steder ligger på 500 rupier. Men maden er også det mere værd.

Dato for besøg: januar 2013
Tak, ChristianM772
Anmeldt 11. januar 2013

Vi fik lyst til græsk salat, og kunne slet ikke får armene ned da vi havde smagt den her, leverer også som take away

Dato for besøg: december 2012
Tak, nyimage

Rejsende, der kiggede på Chocolatti, kiggede også på

Har du været i Chocolatti? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.