Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.139)
Filtrer anmeldelser
1.139 resultater
Medlemsvurdering
420
342
182
97
98
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
420
342
182
97
98
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 1.139 anmeldelser
Anmeldt d. 5. august 2014

Når man skal til Sharm El Sheikh kan det være svært at finde rundt i hotel-junglen. Vi valgte Oriental Rivoli pga. prisen og tilkøbte all inclusive i den uge vi var der.
Hotellet ligger lidt væk fra stranden og strandpromenaden omkring Neema Bay, men det var intet problem. Hotellet er fint vedligeholdt, udemærkede værelser, dog med en noget sløv aircondition. Fin service fra alle, god mad, dog kunne rengøringen godt trænge til et lille løft.
Pas dog på med at bestille dykkerture eller andre udflugter af dem der render rundt om poolen for at sælge - deres ture har fået rigtig dårlige anmeldelser af dem som deltog.

Værelsestip: Vælg et værelse med balkon, trods merpris.
Dato for ophold: juli 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Winsig86
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 12. marts 2014

Personalet i receptionen var altid venlige og hjælpsomme. Tjenere i restauranten var ikke særlig kvikke, og dugene var ikke rene. Der var ikke mange gæster på hotellet, men tjenerne havde mere travl med at snakke med hinanden, eller snakke i deres mobil. All Inclusive maden var under forventning. Morgenbrød var flere dage gammelt, ikke meget frugt i buffeen. Flere pools. Rengøring på værelset var fint. Der fra fri adgang til strand på andet hotel (5 min. gang). Man skulle ikke særlig mange meter ud, før der var fisk. Længere ude var der endnu flere fisk. Ingen trådløs netværk på værelset, men der var ok forbindelse ved poolen. Hotellet ligger i gåafstand fra naama Bay (ca. 1 km), transport koster 1 pund i de blå dyttebusser. Alt i alt et hotel som lever op til den pris vi havde betalt for at bo der (2000 kr pr. person med fly)

Dato for ophold: marts 2014
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, thocha
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OrientalRivolli, Director of Sales hos Oriental Rivoli Hotel & SPA, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2014
Google Oversæt

dear our lovely guest,

thank you very much for you nice review and we hope that we gave you our prompt service and we will be always doing our best and more for all our clients to meet their expectations
we looking forward to see you always in our lovely oriental rivoli hotel.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. november 2013 fra mobile enheder

Selvom vi ankom til et halvtomt hotel, blev vi fremvist vist det eneste værelse uden vinduer som lå nærmest i kælderen. Jeg gik en tur på hotellet og kunne ikke finde andre værelser uden vinduer. Hvis vi ville have et værelse med vindue og altan skulle vi betale ekstra 70 euro for en uge. Det første værelse havde mest karakter af en fængselscelle, så vi betalte og fik et værelse som var helt i orden.
Jeg kunne forestille mig at de fleste nyankomne gæster får fremvist det værelse, og de dermed får en væsentlig ekstra indtægt ved gebyret for at blive opgraderet.
Det andet værelse vi flyttede til var helt ok med altan og udsigt til poolen.
Vi havde booket uden all-inklusive og er godt tilfreds med det, da maden så noget trist ud.
Der er en McDonald's 20 meter fra hotellet og ca 15-20 minutters gang til hovedgaden i Naama Bay.

Dato for ophold: november 2013
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, JessN31
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 3. marts 2013

Meget høftligt og effektivt personale. Rengøring helt i top. Vi havde kun tilvalgt morgenmad som var super fin. Der var et stort udbud og lidt for enhver. Vi fik også fremstillet flotte kreationer af vores håndklæder. Helt igennem meget høflige og altid en lige ved hånden til at hjælpe. Hver eftermiddag kl. 17.00 gik en mand rundt i poolområder med en røgmaskine med noget stærkt lugtende stads - men alle fluer var efterfølgende væk, så efftektivt var det, men næppe sundt at indånde ;-)

Dato for ophold: februar 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Doba2110
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 25. november 2011

Perfekt hotel, 3 dejlige pools, ok fede værelser, god standart. Enormt venligt hotelpersonale. Maden er lidt tvivlsom, men vi havde heldigvis ikke købt all inclusive, så det trækker ikke ned her. Der ligger en Mc Donalds lige ved siden af hotellet, og en Starbucks - perfekt til mig.

Dato for ophold: oktober 2011
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, maalmoller
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser