Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.745)
Filtrer anmeldelser
4.745 resultater
Medlemsvurdering
3.843
619
167
59
57
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
3.843
619
167
59
57
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.745 anmeldelser
Anmeldt d. 2. januar 2018

Vi havde en lidt uheldig start på vores ophold, da hotellet glemte at hente os i lufthavnen, men da vi efter en times forsinkelse endelig ankom til hotellet blev vi budt velkommen med en meget stor undskyldning.
Vi havde bestilt værelse med havudsigt og det var super fint.
Hotelområdet er virkeligt lækkert og der er altid ledige solstole, både ved den store pool og ved stranden. Der er super snorkle- og dykkemuligheder på hotellet.
Mad og drikke er det beste vi har oplevet i Egypten - uanset om du vælger buffeten eller alacarten. Alt er veltilberedt og ser yderst indbydende ud.
Personalet er en klasse for sig - specielt Abdallh i Oasisbar og Khaled i strandbaren gjorde vores ferie fantastisk, begge med en super service og altid med et smil.
Vi håber inderligt at vi igen får muligheden for at besøge dette fantastiske hotel.

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Service
Tak, fam_Jensen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 6. december 2017

Dejligt hotel, store værelser, lidt slidt, men rent og pænt. Flot poolområde med gode liggestole og store badehåndklæder. Man kan snokle direkte fra stranden af, det fungere rigtig godt især med børn. Stor udvalg af mad, dog er kvaliteten ikke hvad jeg forventer af et 5 stjernet hotel. Venligt personale, trods lidt sprog udfordringer, da mange af dem ikke kan engelst.

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, simone n
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet for anden gang i 2016. Værelserne var fine. Maden er rigtig god især på den Italienske restaurant. Fantastisk service over det hele. Snorkling var fint direkte fra standen. Vi glæder os til at komme tilbage i 2017.

Dato for ophold: oktober 2016
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, annie2300
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. november 2014

Selvom vi har boet i dette område før, så var det første besøg for min kone og jeg på Baron Resort Hotel, om hvilket vi kun havde lidt kendskab til. Hotellets professionelle, høje standard af servicekvalitet overvældede os fuldstændig og gav os en absolut fabelagtig ferie. Værelset var ikke noget særligt for et 5-stjernes etablissement, men det var komfortabelt og rengøringens standard og skiftning af sengetøj mere end opvejede dette og sørgede for at vi havde et godt ophold. Hotelles hovedstyrker er servicekvalitet og opmærksomhed på detaljer. Hoteldirektøren fører konstant tilsyn med alle aspekter af hotellets serviceydelser, og hans holdning trænger ned gennem ledelseskæden til de som leverer servicen. Et meget behageligt resultat af dette er at alle gæster nyder en vidunderlig service fra tjenere osv. uanset om de giver drikkepenge.. Lad mig gøre det helt klart at dette var en fantastisk ferie som et resultat af den fremragende service. Jeg bør selvfølgelig nævne at maden var velsmagende, og vi nød hvert eneste måltid under vores ophold.

3  Tak, Brian S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
BaronResortManager, General Manager hos Baron Resort Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2014
Google Oversæt

Dear Guests,

Greetings from Baron Resort – Sharm El Sheikh!

We would like to thank you very much for having been our guest recently and for taking the time to share your valuable feedback about your vacation experience.

We are very glad, that we could meet your expectations and we successfully provided you with a wonderful first holiday at our property.

We are looking forward to welcoming you in the near future back again at our resort for another great stay.

Best & sunny regards from the Ras Nasrani Bay
Abdel Hamid Ahmed

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BaronResortManager, Resident Manager hos Baron Resort Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser