Dive Inn Resort
279 $
183 $
  • Morgenmad inkluderet
Helnan Marina Sharm(Sharm El Sheikh)(Meget for pengene!)
54 $
Orbitz.com
173 $
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hyatt Regency Sharm El Sheikh Resort(Sharm El Sheikh)
87 $
Priceline
  • Gratis wi-fi
Anmeldt for 15. december 2017 fra mobile enheder

Det er tredje gang jeg besøger Dive inn Resort. Det har været en fornøjelse hver eneste gang!
Selvom buffeten ikke er stor, smager maden stadig godt, og de er gode til at varierer.
Hotellet er forholdsvis rent og pænt, rigtig hyggelige omgivelser!
Værelserne er meget moderne, rene og pæne!
Animations teamet er fantastiske, og skaber liv på ferien! De har show om aftenen, hvor de er rigtige gode til at få alle med, det skaber et større fællesskab mellem alle gæsterne!
Så tak til Tito, Eight og specielt tak til Elena fra Prag, hun er sød og rar, og sørger altid for at du er I godt humør!
Bedwen teltet er helt klart et sted værd at besøge, når showet er ovre!
Alle medarbejderne er rigtig flinke og imødekommende og en smule skøre ;)

Det eneste minus, er at der IKKE er vin i baren! Derfor jeg ikke har givet 5 stjerner! Få vin i baren!
GET WINE IN THE BAR! PLEASE!

Jeg kommer med garanti igen!

Overnattede: december 2017, rejste alene
Tak, Julie B
Anmeldt for 2. april 2017

Slidt hotel, med personale som knap forstår engelsk og er tilbageholdende med service. Rengøring i orden. Room: hoveddør var i stykker og lukket, så man skulle ad bagdøren og hele vejen rundt om bygningene for at komme ud af sit værelse ( der var mange ledige værelser på det tidspunkt. Mon disse var endnu værre, siden de placerede en gæst som de gjorde ... ) Den nærmeste strand ligger mere end 2 km væk fra hotellet, dvs. hotellets info om 2 min med shuttle (som ikke lukkedes at bestille, så det blev til en gåtur) & billeder, er misvisende i denne forstand.
Som prik over i'et: jeg var uopmærksom og glemte min fin dyr silke sjal i hallen, mens jeg ventede på en taxa. Det opdagede jeg 20 min senere, og fik chaufføren til at ringe til receptionen for at aftale at jeg henter den på tilbagevejen om et par dage. Men den var ikke til at finde, sagde de...

• Overnattede: marts 2017, rejste med venner
Tak, Jana G
Anmeldt for 10. februar 2013

Ældre slidt hotel, men alt er alligevel som det skal være til prisen. Har man købt buffet (aftensmad) så er der ikke den helt store afveksling, der er i snit 2 varme kødretter at vælge imellem. Deres grønt buffet er helt i orden. Morgenkaffen forfærdelig.
Der er tilbud om massage på hotellet kan anbefales.
Hotellet ligger så det er prisvenligt at komme til Old Market regn med ca. 25. egyp.pund pr tur.
Pool er ikke opvarmet (feb) hvis du kommer uden for sæson (men sådan er det mange steder).
Personale venligt. Værelse rengøring iorden.

Værelsestip: Hvis du vil have aftensol, skal du vælge værelse til venstre for poolen
  • Overnattede: februar 2013, rejste som par
Tak, PiaLu
Anmeldt for 7. april 2012

Hotellet er generelt meget snavset. Værelset var ikke rengjort ved ankomst, og gulvet var beskidt og havde aldrig set en gulvklud.

Morgenmadsbuffeten var kedelig og smagsløs, og det virker ulækkert og forkert at lade de samme opvarmede madbeholdere stå fra buffetstart kl. 7 til kl. 10.30.

Medbring ørepropper idet der er meget lydt på hotellet.

Få ikke lavet hennatatoveringer. Vi så flere med allergiske reaktioner.

Hotellets strand er lille og ikke særlig god. Vi kan anbefale Sharks bay (ca. 50 pund med taxi) og Reefs beach (ca. 15 min. gang fra hotellet).

God ferie...

• Overnattede: marts 2012, rejste som par
1  Tak, Signe B
Anmeldt for 2. april 2012

Hyggeligt hotel, pænt og rent, god morgenmad, venligt personale. Poolen er iskold i marts.
Birte

• Overnattede: marts 2012, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
1  Tak, Birte M