Gratis afbestilling indtil d. 27/07
100 $
84 $
56 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 67 $ pr. overnatning.

Gratis afbestilling indtil d. 25/07
79 $
56 $
Besparelsesbesked! 27 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 27 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 77 $ pr. overnatning.

Grand Rotana Resort & Spa(Sharm El Sheikh)
Gratis afbestilling indtil d. 29/07
Book nu, betal under opholdet
109 $
79 $
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 103 $ pr. overnatning.

Sol Y Mar Naama Bay(Sharm El Sheikh)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 25/07
Book nu, betal under opholdet
55 $
60 $
58 $
Priceline
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 71 $ pr. overnatning.

Hyatt Regency Sharm El Sheikh(Sharm El Sheikh)
264 $
311 $
Cancelon
  • Pool
Anmeldt for 10. februar 2013

Ældre slidt hotel, men alt er alligevel som det skal være til prisen. Har man købt buffet (aftensmad) så er der ikke den helt store afveksling, der er i snit 2 varme kødretter at vælge imellem. Deres grønt buffet er helt i orden. Morgenkaffen forfærdelig.
Der er tilbud om massage på hotellet kan anbefales.
Hotellet ligger så det er prisvenligt at komme til Old Market regn med ca. 25. egyp.pund pr tur.
Pool er ikke opvarmet (feb) hvis du kommer uden for sæson (men sådan er det mange steder).
Personale venligt. Værelse rengøring iorden.

Værelsestip: Hvis du vil have aftensol, skal du vælge værelse til venstre for poolen
  • Overnattede: februar 2013, rejste som par
Tak, PiaLu
Anmeldt for 7. april 2012

Hotellet er generelt meget snavset. Værelset var ikke rengjort ved ankomst, og gulvet var beskidt og havde aldrig set en gulvklud.

Morgenmadsbuffeten var kedelig og smagsløs, og det virker ulækkert og forkert at lade de samme opvarmede madbeholdere stå fra buffetstart kl. 7 til kl. 10.30.

Medbring ørepropper idet der er meget lydt på hotellet.

Få ikke lavet hennatatoveringer. Vi så flere med allergiske reaktioner.

Hotellets strand er lille og ikke særlig god. Vi kan anbefale Sharks bay (ca. 50 pund med taxi) og Reefs beach (ca. 15 min. gang fra hotellet).

God ferie...

• Overnattede: marts 2012, rejste som par
1  Tak, Signe B
Anmeldt for 2. april 2012

Hyggeligt hotel, pænt og rent, god morgenmad, venligt personale. Poolen er iskold i marts.
Birte

• Overnattede: marts 2012, rejste med familie
1  Tak, Birte M
Anmeldt for 19. marts 2012

Fremragende hotel, gode faciliteter på hotellet, altid god service af personalet, men lidt ensformig mad i buffeten

• Overnattede: marts 2012, rejste som par
Tak, Hans Christian G
Anmeldt for 8. marts 2012

Dejligt hotel med søde ansatte, der er meget taknemmelige for drikkepengene

• Overnattede: februar 2012, rejste som par
Tak, Claus T