Anmeldt 2. april 2012

Hyggeligt hotel, pænt og rent, god morgenmad, venligt personale. Poolen er iskold i marts.
Birte

• Overnattede: marts 2012, rejste med familie
1  Tak, Birte M
Anmeldt 19. marts 2012

Fremragende hotel, gode faciliteter på hotellet, altid god service af personalet, men lidt ensformig mad i buffeten

• Overnattede: marts 2012, rejste som par
Tak, Hans Christian G
Anmeldt 8. marts 2012

Dejligt hotel med søde ansatte, der er meget taknemmelige for drikkepengene

• Overnattede: februar 2012, rejste som par
Tak, Claus T
Anmeldt 13. februar 2012

Der var god plads til tre voksne i lejligheden. Nogle af måltiderne lavede vi selv og der var tilstrækkeligt køkkengrej til dette. Personalet var venlig og kvitterede humørfyldt for drikkepenge ved at forme fantastiske cobraslanger af håndklæderne - som blev skiftet dagligt.
Haveanlægget med pool mm. er meget hyggeligt og velpasset. Fredag aften var der show med derwishdans, ildakrobatik og mavedans. Overraskende for os var de mange ægyptiske gæster som føjede kolorit til stedet. Shuttle bus til hotellets strand med masser af fisk allerede tæt ved vandkanten. Vi kan anbefale dette hotel.

• Overnattede: februar 2012, rejste med venner
Tak, sc0tlandl0ver
Anmeldt 2. januar 2012

Hotellets ansatte er meget opmærksomme og venlige, og vi havde en meget dejlig ferie.
Der bliver hele tiden fejet og ryddet op på hotellets områder. Der bliver fejet og tørret af, lempeligt, i lejligheden. Håndtag på døre og skabe er meget fedtede, rengøringen er ikke for god nogle steder på hotellet.
Det er dyrt at købe frisk frugt og grøntsager i Sharm, 2 appelsiner eller æbler ca. 10 kr. Hvis du bor i lejlighed, vil det være svært for dig, at lave din egen mad. Der er stort set ikke noget i køkkenet, du kan bruge. Der er ingen klude eller viskestykker.Spisebordet er så højt, at det er svært at nå op. Man kan f.eks ikke sidde og spille spil. Bordene i restauranten bliver ikke vasket af efter gæsterne, men krummer bliver bare fejet på gulvet med en tør klud. Så våd-servietter til at vaske dine hænder i, er et must. Grøntsagerne bliver renset i vandhanevand, ikke flaskevand, så det kan godt give en dårlig mave, hvis man ikke holder sig til det varme mad. Baren ved poolen er noget klam, og musikken er meget høj. Man kan dog få dem til, at skrue lidt ned. Hav også altid en rulle toiletpapir med dig, når du går ud. Der er hverken toiletpapir eller sæbe, heller ikke på restauranter i byen! De ansatte på hotellet - og der er mange af dem, tjener ca. 400 le om måneden, så de bliver meget glade for drikkepenge.

• Overnattede: december 2011, rejste med familie
Tak, kari-anne b