Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.085)
Filtrer anmeldelser
3.093 resultater
Medlemsvurdering
2.186
561
199
91
56
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.186
561
199
91
56
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 3.093 anmeldelser
Anmeldt d. 8. februar 2018 fra mobile enheder

Havde en dejlig afslappende uge. Fin strand og god pool, hvoraf den ene et opvarmet. Fine, rene værelser. Man skal være klar over at der forventes drikkepenge til trods for all inklusiv. Der var rigtig mange russiske borger på hotellet. Maden i buffeten var en smule ensformig, men til gengæld var det den bedste mad jeg længe har spist ude på ala carte restauranten.

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Trine Dam H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alaa_Mofid, General Manager hos Jaz Belvedere, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. februar 2018

Kære Trine
Bedste hilsner fra Sharm el Sheikh og tak for at vælge at tilbringe din ferie på Jaz Belvedere Resort. Vi er glade for at modtage din positive feedback og er virkelig glad for at du har haft din ferie hos os. Tak for dine venlige kommentarer vedrørende a la carte restaurant! Jeg er meget bekymret for at du følte penge forventes inden for udvej, da vi gør alt for at være opmærksom på hvad der er og ikke er medtaget. Service / faciliteter til rådighed for et gebyr er tydeligt angivet i all inclusive-formlen. Jeg undskylder, hvis vi ikke kunne opfylde din tilfredshed på ethvert tidspunkt af dit ophold. Med venlig hilsen håber vi at have mulighed for at byde dig velkommen til vores udvej for en anden afslappende og fornøjelig ferie.

Med venlig hilsen
Alaa Mofid
General Manager
Jaz Belvedere og Jaz Sharks Bay Resorts

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. februar 2018 fra mobile enheder

Hotellet er helt perfekt og ligger godt og centralt til SOHO som er en lille by tæt på hotellet.
Hotellet har egen sandstrand med lækker udsigt og bar

Værelserne er fine, og der er alt hvad man behøver.
Rengøringen var også helt i top, og med lidt mønter til rengøringen bliver man godt behandlet og får en oplevelse hvergang man kommer op efter en dag på stranden..

Maden trækker desværre en smugle ned, da det er meget ens formet.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, Camilla C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alaa_Mofid, General Manager hos Jaz Belvedere, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. februar 2018

Kære Camilla

Hilsner fra solrige Sharm el Sheikh! Tak for din venlige anmeldelse og at vælge at tilbringe din ferie hos Jaz Belvedere Resort.
Tak især for dine venlige kommentarer om housekeeping service og hotellets samlede område, stranden. Vi arbejder hårdt på at bevare disse områder og sikre, at grunden og stranden holdes rene og attraktive for gæsterne at nyde.
Jeg er ked af at du ikke fandt måltidservice til din tilfredshed. Vi har for nylig introduceret flere temakvelder til aftenbuffeten, og vores næste projekt vil være at opgradere frokostmenuen. Selvfølgelig har vi snackbar åben fra 13.00 til 17.00 i poolbaren, hvor gæsterne kan nyde et alternativ til morgenmad.
Jeg håber vi får chancen for at byde dig velkommen igen til Jaz Belvedere som en gentagelses gæst, og i tide vil du overveje os dit andet hjem i Egypten!
Med mine bedste hilsner

Alaa Mofid
General Manager
Jaz Belvedere og Jaz Sharks Bay Resorts

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi familien af 2 voksen og et barn på 6 år,var på ferien fra 19/10 til 26/10-2017.Havde god ferien,meget godt,rent,stillig hotel,maden var meget god,ingen klage.
Men,men minusser , vi fik værelse som havde kun en dobbelt seng,og ingen extra børneseng,vi sagde om sin ønsker til medarbejder som bringe bagage på værelse,og han svar forstående at vi få extra seng,det sket ikke nogen,så en af voksen skulle sove på bænk sofa .Og et til stor minus børneklub som eksisteret ikke,kun minidisko om aften.Mmvh familien Corfixsen:-).

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
1  Tak, lagunna7
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alaa_Mofid, General Manager hos Jaz Belvedere, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. oktober 2017

Kære familie Corfixsen,

Varmeste hilsen fra Jaz Belvedere Resort og tak for din feedback og at vælge at tilbringe din ferie på vores resort. Det glæder mig, at du synes at have haft din ferie med os, men jeg er meget ked af de kommentarer, du har rejst. Hvad angår sengeproblemet, ville du have været glad for at arrangere at flytte dig til et værelse med to enkeltsenge, hvis dette var dit ønske, hvis du havde informeret modtagelse. Sofaen er til børns senge og standardværelserne (queen / twin plus sofa) er velegnet til 2 voksne + 1 barn og familieværelser (dronning / twin plus to sofaer) er lidt større og rummer 2 voksne plus 2 børn. Vi har en kids club og en kids animator, der leverer aktiviteter i løbet af dagen, så jeg vil følge op med animation vedrørende dette. Hvis du gerne vil blive hos os igen, bedes du kontakte os inden hånden med dine ønskede soveordninger, og vi vil være mere end glade for at rådgive og gøre vores bedste for at opfylde din værdsatte tilfredshed. Jeg håber oprigtigt, at vi med tiden vil have chancen for at byde jer velkommen med generøsiteten af ​​Jaz Belvedere-holdet.
Venlig hilsen

Alaa Mofid
General Manager
Jaz Belvedere og Jaz Sharks Bay Resorts

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 22. oktober 2017

Flotte omgivelser - rigtig god service - pænt og rent. Da vi ankom midt om natten fik vi anvist et værelse i stueplan som vi ikke lige syntes om - men der var intet problem i hurtigt at finde et andet - og endda større værelse på 2. sal med udsigt over haven. Vi var der i 12 dage. Maden var fin - selvfølgelig er der genganger når man er der i så lang tid - og man bliver mættet af buffet mad - men man kunne altid finde noget man syntes om - og så længe det er veltilberedt - så er det intet problem. Rigtig servicemindede tjenere som gjorde det bedste for at gøre det godt for os - en speciel tak til Ahmed (?) som også hjalp vores yngste med te, da han havde lidt dårlig mave. Wifi var lidt svingende - men der kan købes mobil data simkort i byen ved Vodafon (240 EL for 12 GB). Der er ikke så meget koralrev ud for selve hotellet - 3-4 små rev - men stadig en del kulørte fisk og dragefisk at kigge på.
Animationteamet gjorde et godt stykke arbejde - dog ikke noget vi brugte særlig meget - men de forsøgte virkelig at få folk med - og holdt gejsten oppe.
Vi tog et par ture ind til byen (the old market - og naama bay) - og fik en taxa bestilt af hotellet til at køre os frem og tilbage - og det fungerede rigtig fint. Det kostede 10 Euro pr. vej ca. til old market - kunne sikkert fås billigere, da vi snakkede med en taxachauffør inde i byen som sagde det var dyrt - men det var rart med en fast aftale.
Hotellet var ikke så belagt (30-40%) mens vi var der - så det gjorde jo også at der var fred og ro.
Så gennemgående en rigtig god ferie.

  • Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, hette2016
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alaa_Mofid, General Manager hos Jaz Belvedere, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. oktober 2017

Kære hette2016

Venlige hilsner fra Jaz Belvedere Resort!
Lad mig benytte lejligheden til at udbrede min hjertelige tak for din anmeldelse af dit nylige ophold. Jeg er meget glad for at du har haft din ferie og du havde en positiv oplevelse hos os.
Jeg håber, at du tror du kan anbefale Jaz Belvedere Resort, og at du vil returnere vores hotel til et andet afslappende ophold.
venlige hilsener

Alaa Mofid
generaldirektør
Jaz Belvedere og Jaz Sharks Bay Resorts

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 12. august 2015

Servicen helt i top. Animationteamet meget engageret. Værelserne var fine med rengøring hver dag (sengen redt med lagen, nye håndklæder og vand) Bygningerne og de grønne områder er utrolig flotte og ikke mindst den store pool, som sjældent var overfyldt samt stranden lige ved siden af. Dog er maden ikke speciel god, ISÆR ikke hvis man er der som os, i 2 uger - så bliver det bare for meget. Beliggenheden skal man overveje. Der er et godt stykke til Naama Bay - 160 EL begge veje med Taxa.
Få danskere på hotellet - primært russere.

Værelsestip: Vi bestilte 2 værelser med delvis havudsigt og det var helt perfekt - dog er 2000 pr. værelse alt for dyrt, så vær obs på det.
  • Overnattede: juli 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Allan R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AhmedMahmoudEAM, Manager hos Jaz Belvedere, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. august 2015
Google Oversæt

Dear our valued guest,

Warm greetings from Jaz Belvedere,

Please allow us to Thank you for considering Jaz Belvedere for your stay for giving us the opportunity to serve your good self with the best of our hospitality.
We feel so fortunate to receive such great comments about all the services and facilities provided in our resort.
We hope that you will give us a chance in the near future to welcoming you with all the pleasures of Jaz Belvedere resort’s Management and Team.

Thank You,
Sherif Leon
General Manager - Jaz Belvedere Resort

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser