Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (9.022)
Filtrer anmeldelser
9.023 resultater
Medlemsvurdering
4.946
2.462
894
432
289
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
4.946
2.462
894
432
289
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 9.023 anmeldelser
Anmeldt d. 12. januar 2020

Efter et ophold på Hilton Shark Bay hotel må vi bare konstater, at navnet Hilton IKKE er ensbetydende med høj standard og kvalitet.
Vi har besøgt Egypten flere gange og altid rejst hjem klar til at besøge Hotellet igen. Vi vender ALDRIG tilbage hertil.
Besøg kun dette sted hvis I er glade for at holde ferien med en MASSE uopdragne, begærlige, højtråbende og grådige østeuropæere ( Russer/Ukrainerer). Hele hotellet er møntet til at servicere dem. Der er skiltet på russiske på hele hotellet og de tillades deres ubehøvlede opførsel hele tiden. Ser man bort fra alle disse østeuropæere så er personalet sødt og imødekommende, men deres fornemmelse for rengøring er lig nul. Bl.a. tørres borde og stole ikke af, og er konstant fedtet ind i sodavand og ketchup. Bardisken er konstant smurt ind i sodavand og er møg fedtet.
Maden er intetsigende og meget lidt varieret. Der mangler skilte i buffen så man kan se hvad de forskellige retter er. Der mangler personale i buffetrestaurant så der ryddes ikke af løbende eller dækkes op til de næste gæster.
Selve hotellets område pools osv. er fint nok. Dog skal man være forsigtig når man går rundt ved poolen, da der mangler rister ved afløb flere steder og man nemt kan træde ned i disse huller. Værelserne er slidte. Vi måtte flytte værelse, da sengen var som at ligge i et stort hul. Toilettet løber, Air condition virker ikke, badekarafløbet kan ikke lukkes og det varme vand kommer og går.
Hotellet burde omdøbes til “Hellton”.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, louisepU9234KM
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Managment-Hilton, PA to General Manager hos Hilton Sharks Bay Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Kære værdsatte gæst,

Tak, fordi du indsendte dine kommentarer til vores hotel.

Vi beklager enhver utilfredshed, du har gennemgået, da du finder hotellet ikke op til din forventning.

Acceptér vores oprigtige undskyldning og bemærk, at dine kommentarer diskuteres med de berørte ledere for at tage de nødvendige handlinger.

Vi værdsætter din mening som et godt værktøj til forbedring.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage og give os en ny chance for at bevise dig Hilton gæstfrihed.

Venlig hilsen,

Amira Ismail

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 4. december 2019

Vi er familie på 4. 3 voksne og en pige på 4 år. vi ankom sent og checkede vi ind (der var mad til os i restauranten) og blev kørt til vores værelse, værelset er stort, pænt og rent. Hotellet et delt op i 2 , den ene del er der masse af pools samt restauranter og den anden er der både pools samt strand også restauranter. Vi fik det med all inkl. Man kan tage bussen ned til stranden, bussen kører fra morgenstunden til kl. 12 om natten, for der er også en hyggelig vandpipe kafe ved strand området, der er mange trapper , så børn med klapvogn og ældre ville have svært ved det. Strand området er også lille men der er badebro man kan snorkle derfra og se masse af fisk samt koraler.
Da vores ophold er 7 dage og med all inkl. Kunne vi booke ved den lebanesisk og den italienske rest. Madan smagt mega godt, tak chef Adnan og tjerner Zakaria for et super godt service, det var en god oplevelse :)

Soho square ligger 5-7 min. Gå gang fra hotellet, rigtig flot sted, men ligger ca. 20 min. Væk fra neema bay og lidt længere til old market.

Kommer sikkert her igen :) og anbefaler til alle :)

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, RoHad80
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Managment-Hilton, PA to General Manager hos Hilton Sharks Bay Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2020
Google Oversæt

Kjære verdsatte gjest,

Tusen takk for anmeldelsen din.

Det er alltid hyggelig å høre at gjestene våre var fornøyde med fasilitetene og servicen i løpet av ferien, og at du planlegger å komme tilbake på et tidspunkt i fremtiden.

Nok en gang takker vi for rapporten din, og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake på Hilton Sharks Bay i nærmeste fremtid.

Med vennlig hilsen,

Amira Ismail

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. november 2019

Navnet 'Hilton' burde være synonym med standardiseret kvalitet, hvor jeg mener, at Sharks Bay Resort kun er et plagiat af dette. Det positive er; at stedet er omgivet af en flot have, et indhegnet rav til snorkling, store swimmingpools, et middelmådigt fitnessrum (varmt/lettere beskidt), og det nærliggende indkøbssted Soho, men så er der plagerne! Til tider var bespisningen i restauranten et kaos, hvor vi kæmpede for at få kapret et bord, flytte beskidt service og selv dække bord. Bestilling af drikkevarer kunne tage så lang tid, at maden var indtaget inden drikkevarerne nåede frem, dertil oplevede vi, at vi nærmest blev ignoreret, indtil servitricen fik nyt batteri i form af betaling - det hjalp et kort stykke tid. Der var 2 kvindelige servitricer som var så sløve og gik så langsomt, at man troede, at de ville vælte, en stor kontrast til hr. Saied som optrådte professionelt. Restauranten har en meget dårlig akustik samtidig med, at højtalerne spillede forfærdelig høj og rædselsfuld musik. Dog var det værste andre gæster bestående af russere (ukrainere?), et er deres køkultur, man deres madvaner er ubeskrivelig dårlige. Det anbefales restauranten at få personale til at hjælpe dem med at tage mad, adskille dem fra øvrige gæster, men det er obligatorisk at få lavet en afdeling til voksne og en afdeling til forældre med børn. Vi oplevede faktisk at gå sulten fra restauranten og søge til poolbaren for indtagelse af bløde pommes frites med ketchup. Hvorvidt det var restauranten eller poolbaren, så var 3 dage med diaré et mega minus især med et værelse, hvor toilettet var i stykker for 2.gang. Vi kan anbefale en tur i Olympic Bar, hvor tjeneren er beleven og flittig, samt, man kan nyde kaffe avec på terrassen. Men, husk varmt tøj og myggespray, da man er massivt omringet af myg, og vi var heldige i og med antallet af myggestik lå under 5o pr. person. Underholdningen + animation team eller mangel på samme var ganske barnlig og banal.
Rengøring af et hotelværelse er efter min mening rengøring og ikke blot at rede seng og lave figurer af håndklæderne!
En turist fik hjertestop i receptionen, og jeg var ikke imponeret over deres HLR/førstehjælp, man får den tvivl om personalet får certificeret undervisning i førstehjælp, ligesom der ingensteds sås hjertestartere! Jeg havde problemer med at benytte hotellets Wifi (formentlig hacket), da mit sikkerhedssystem alarmerede om forsøg på informationstyveri fra min iphone!
Hjemturen via lufthavnen i Sharm el-Sheikh var råben, rod, kaos, alt fra sikkerhedskontrol, indtjekning og transport. Man skal besidde en stor portion tålmodighed, hvilket dog udløste højlydte protester imod russere som igen ville snyde. Det lader til, at det er det eneste disse mennesker forstår, at nogen opdrager dem!
En ferie bør være uden væsentlige irritationsmomenter og sygdomsfrit, uden passiv aggressiv tiggeri om penge med videre, men det synes jeg ikke helt, at konceptet lever op til!

Værelsestip: Medbringe egne glas og kaffekopper evt. sprit til aftørring af bestik. Og ikke spise varmt mad, hvor skeen har ligget nede i maden.
Dato for ophold: november 2019
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Gladforatspise
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Managment-Hilton, PA to General Manager hos Hilton Sharks Bay Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2020

Kære værdsatte gæst,

Tak, fordi du valgte Hilton Sharks Bay Resort til din seneste ferie og for dit feed tilbage på Trip Advisor.

Dine kommentarer er blevet bemærket og vil videresende dem til den pågældende afdeling for korrigerende handling.

Din feedback er ikke kun vigtig, men er også et nyttigt værktøj til at måle serviceniveauet, som vi udvider til vores gæster, og på samme tid giver os en mulighed for at forbedre vores standarder.

Vi håber, at vi vil have fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage til Hilton Sharks Bay.

Med venlig hilsen,

Amira Ismail

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Sødt og rart personale, og god rengøring. Rigtig fint rev til snorkling.

Pool området er stort, og da der ikke bor ret mange på hotellet pt, er der fin plads.. Solsengene er gamle og meget slidte, og nogle af dem virker ikke, men de er fine at ligge på..

Rigtig mange fuger i poolen er faldet ud, hvilke giver halv skarpe kanter.

Vi har rejst meget All inc, og vil vurdere maden her til at være på niveau med et 2 stjernet hotel. Stort set alt kød er tørt, og buffeten bliver altid først fyldt op når den er tom. Hvilket betyder at vi ofte må stå og vente op til 10min på noget kød. Variationen fra frokost til aften og dag til dag er helt urimelig lille.

I dag går vi simpelthen ned i byen og køber mad, efter 4 døgn gider vi simpelthen ikke spise mere tørt kød! De er rigtig gode til at begrænse madspild, hvilket gør at den mad vi levner om aftenen, bliver serveret på næste frokost buffet!!

Deres pool bar er fyldt med krager, der bliver fodret med pommes frites af gæsterne og ellers tager selv. Krager skider desværre også hvor de spiser!!

De spiller i perioder høj musik ved poolen, her er det udelukkende personalet fra animation team's humør der afgør lydstyrken og ikke mindst musikken. Vi har hørt alt fra gangster rap, til careless whisper, tysk slager og russisk pop.

Ros til hotellet for at holde russerne på vandsiden, og vi andre på den anden side.

Kogt ned, der er ikke nogen rød tråd, hverken i underholdning, musik eller mad. Forstår ikke dette er et Hilton hotel.

Hotellet er vurderet som 4 ud af 297 i Sharm, måske er det bare os, men vi har rigtig mange rejser i bagagen og vil begge vurdere hotellet som 3 stjernet og maden som 2 stjernet. 1 af os har desuden fået en omgang maveinfluenza af maden..

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, KimP728
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Managment-Hilton, Guest Relations Manager hos Hilton Sharks Bay Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019
Google Oversæt

Dear KimP728

Thank you for your feedback on your recent stay with us.

I was pleased to see that you were generally satisfied with many aspects of our hotel, including the Value and Service features of your stay and we do hope that this will encourage you to recommend our hotel.

We look forward to welcoming you back at the Hilton Sharks Bay in the near future.

Yours sincerely

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. oktober 2019

Hold op en skøn ferie vi kom hjem fra i går Vi fik en service uden lige og det gjalt lige fra rengøring af værelse til opvartning ved poolen og ikke at forglemme den skønne tjener i restauranten som var en lille skøn pige maden var som sådan udmærket og varierende Det eneste minus var at der var utroligt høj musik både i Restaurent og ved poolen Vi fik i første omgang et værelse der lå langt væk fra restaurant og da jeg har kool og min mand astma var det lidt strengt Vi spurgte om vi kunne få et tættere på og det kunne fint lade sig gøre På vores 30 års bryllupsdag fik vi en flot kage fra hottelet så kan kun give vores varmeste anbefaling

Dato for ophold: september 2019
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Tonny H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Managment-Hilton, Guest Relations Manager hos Hilton Sharks Bay Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Tonny H

Thank you for your feedback on your recent stay with us.

I was pleased to see that you were generally satisfied with many aspects of our hotel, including the Value and Service features of your stay and we do hope that this will encourage you to recommend our hotel.

We look forward to welcoming you back at the Hilton Sharks Bay in the near future.

Yours sincerely

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser