Anmeldt d. 4. december 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har lige tilbragt 14 dage på dette hotel. Et hotel der absolut ikke lever op til sine 5 stjerner - vil nok snarere kalde det for 3 max 4 stjernet. Vi har ingen positiv respons på personalet i receptionen, de var enormt dårlige til at tale engelsk og ikke særlig serviceminded.
Dog oplevede vi nogle søde medarbejdere omkring poolen - især Mahmood gjorde et særlig godt stykke arbejde og var enormt venlig.

Hvad angår rengøringen på værelserne var det ikke optimalt. Der blev ikke gjort ordentligt rent, der var støv i krogene og værelset virkede generelt nusset. Dog fremstod selve hotellet/receptionen pæn og nydelig. Vi oplevede, på vores sidste dag inden hjemrejse, at vores housekeeper kom og bankede på vores dør for at spørge, om de euro vi havde givet ham i drikkepenge i løbet af ferien, om vi ikke kunne veksle dem til egyptiske, hvilke vi afslog og var en smule paf over det, da vi egentlig synes det var noget frækt.

Hotellet er FYLDT med ukrainere der er enormt højtråbende og fylder meget. Madordningen i restauranten virker kaotisk og der må forventes kø.

Hotellet ligger ved siden af Soho Square. Men det er også det tætteste. Der er ingenting i nærheden, hvorfor det er bedst at have all inclusive på dette hotel. Det er ikke muligt at gå ud i byen og spise frokost da Soho Square først åbner sine restauranter om aften.

Ikke et hotel vi kommer tilbage til.

Dato for ophold: december 2017
Tak, Cecilie Kronbæk J
Anmeldt d. 13. november 2017

Min familie var på ferie og havde valgt dette hotel. Da vi ankom fik vi et meget lille værelse til 4. Vi gik over i receptionen og inden der var gået 10 minutter havde vi fået et større værelse. Armia som var i receptionen var meget smilende, venlig og imødekommen. Drengene som arbejde i Pool Baren, Mohammed, Hamdy og en mere som jeg ikke kan huske navnet på, var også venlige, smilende og imødekommen også over for vores børn. Maden kunne man ikke sætte en finger på. Udvalget var stort, men vi kender det jo alle, at vi på et eller andet tidspunkt kommer til at længes efter en rugbrødsmad med spegepølse.

Så alt i alt var der altid et, Godmorgen, god eftermiddag eller et god aften til os. Lige fra Sikkerhedskontrol til tjenere i resturanen. Hele familien fik en god oplevelse og kan varmt anbefale det til andre.

Dato for ophold: oktober 2017
1  Tak, carlsenhanne
Anmeldt d. 12. maj 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 familier på ferie som valgte hotellet Concorde al salam, vi havde ikke været på hotellet før men valgte hotellet inden dyrer ende fordi vi gerne vil have en god ferie, desværre var det alt andet end end god ferie vi fik på dette hotel. Selve hotellet var ret pænt og flot men service det er ihverfald ikke noget de kender til. Vi betalte ekstra for at få et værelse med havudsigt, og den værelse vi fik var med et halvt kvart hav udsigt, dvs vi skulle gå helt til hjørnet for at ane havet så ikke engang el delvis havudsigt fik vi men 1 halv kvart ! Da jeg kontaktede receptionen var det fuldstændig ligeglad, ringede til atlantis rejser som ville tale med dem og atlantis rejser meddelte at vi kunne få et nyt bedre værelse, med den besked gik jeg til receptionen hvor en flabet medarbejder i receptionen svar med at så må jeg vente på atlantis rejser kommer og skifte værelser for mig !! De lod mig vente indtil jeg fik fat i en anden medarbejder som var villige til at "hjælpe" han kunne så tilbyde at vi kunne flytte til et andet værelse efter 5 dage !!!! Og da jeg tog et kig på værelserne var det igen med meget meget lidt havudsigt! Vi fik vores værelser i stueplan disse er overhovdet ikke velegnet til børnefamilier da små børn kan falde ned af af altanen som ikke er afskærmet på nogen måde men det andet værelse de tilbud os lå igen i stue plan.

Min søster havde bestilt en uge på samme hotel men hun skiftede hotel med det samme inden hun ankom.

Maden smagte forfærdeligt, udvalget var stort men intet af det smagte af noget.

jeg har været på rigtig mange hoteller i Sharm Hurghada og Cairo men har aldrig mødt en så dårlig service som det vi fik i dette hotel.

Jeg har intet positivt at sig om stedet, vi har booket 2 uger i hotellet men bad atlantis rejser om at flytte os så vi i det mindste kunne få en god uge i et bedre hotel hvor servicen i det mindste matcher prisen

Dato for ophold: maj 2017
4  Tak, Shahzanan S
Anmeldt d. 5. februar 2016

Værelser af en rimelig størrelse, med en nogenlunde komfortabel seng, men uden mulighed for at lave kaffe og the. Vi spurgte om det var muligt at få en kedel ned på værelset og det var det da, for et fuldstændigt uhyrligt beløb, så hvis I gerne vil lave kaffe på værelset, så medbring jeres egen kedel.
Intet at udsætte på rengøringen. Maden var ok, men spisesalen fuldstændig vanvittigt støjende og det er bestemt ikke et sted man kan nyde et måltid eller føre en samtale. Pianobaren er hyggelig og den udendørs terasse er dejlig sidst på eftermiddagen. Hvor man kan nyde et glas og udsigten. Koralrevet er slidt, men fiskene har en ok størrelse. Selve stranden er i etager og ikke nogen attraktion i sig selv. Poolen har en fin udsigt, som er dejlig at nyde i stilhed inden de mange arabiske familier dukker op omkring middagstid, for så er freden forbi. Poolbaren er effektiv og serverer en let frokost, hvis man ikke har lyst til at gå op i restauranten. Bed om et "do not disturb" skilt hos håndklædemanden ved poolen, hvis I ikke vil kontaktes hele tiden om underholdning og massage.

Dato for ophold: august 2015
Tak, dorritn2014
Anmeldt d. 28. december 2015

Min familie og jeg besøgte dette hotel i sommerferien 2013. Det er et skønt hotel med god beliggenhed. Det er et fantastisk koralrev, som er lige ved hotellet. All inclusiven var også rigtig god. Skønne pool områder :)

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Rikke K