Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Venligt personale men noget brugt hotel.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Hotel Novotel Sharm El Sheikh
Vurderet som nr. 16 ud af 231 hoteller i Sharm El Sheikh
Udmærkelsescertifikatet
Anmeldt 12. november 2017

Receptionen:
De ansatte prøvede på alle måder at være hjælpsomme, det skete dog at de ikke ringede tilbage som lovet. Vi oplevede også at flere de ansatte kunne godt have brug for at forbedre deres Engelsk færdigheder kraftigt. De har ikke problemer med at tale Russisk og andre sprog som vi fra Europa ikke tale.
Værelserne:
Værelserne er meget mørke som bland andet skyldes de farver som orange og lilla der findes på værelset kombineret med de mørke lampeskærme.
Sengene er ekstrem hårde og selvom vi fik som lovet ekstra dyner til at ligge ovenpå hjalp dette ikke. Vi har derfor foreslået at at hotellet få et lager af nogle topmadrasser, hvilket kunne hjælpe de gæster som har problemer med ryggen. Hvis gæsterne sover godt bliver deres ophold meget bedre.
Restaurant (Palm)
I denne restaurant er der virkelig plads til forbedringer. Det være sig arbejdsfordelingen. Mange gæster stod længe og ventede på at kokken tog imod deres ordre når der skulle laves omelet, pasta mv. Dette skyldes at kokken selv skulle hente de råvarer der skulle bruges, det burde være en ude fra køkkenet som hele tiden burde sørge for der var fyldt op hos ham. Maden første dag var på ingen måde appetitlig. Det var måden den var fremstillet, havde ligget for længe, var udkogt og ikke særlig lækkert at se på. Dette talte vi med restaurantmanageren om og dagen efter var det noget bedre. Men når der mangler noget på buffeten som brød får man en melding om at det vil tage 1 minut og derfor venter man. Der går så 15 minutter og når brødet så kommer ind er det frossent indvendigt. Det er bare på ingen måde ok. Sådan var det ofte med de ting som manglede. En dag spurgte jeg til aftenbuffeten og jeg fik oplyst at der ville være tomatsuppe (Italiensk aften). Vi glædede os vildt meget, indtil vi skulle spise aftensmad. Der var alt som lovet til denne buffet men ingen tomatsuppe. Bordene bliver tørret af med en tør klud, eller krummer bliver fjernet. Det betyder at de bakterier som er på bordet vil forblive på bordet indtil det bliver vasket med vand og sæbe. Det er ikke så slemt om aften da der er dug på bordet som oftest bliver fjernet hvis den er beskidt.
Jeg ved godt der ikke var flydt op på hotellet (Palm), men at der kun er en kaffemaskine er efter min mening for lidt. Kunne ofte så i lang tid og vente på der blev ledigt.
Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de ansatte kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem
Pool og strand:
Begge steder oplevede vi kun at de var yderes hjælpsomme og venlige. Igen ville det være en stor hjælp for alle gæster hvis de kunne tale og forstå engelsk således at alle kunne kommunikere med dem.
Jeg måtte bede et par malere om at stoppe med at sprøjtemale med lak i poolebaren, da der stod lakstøv ud over det hele og det havde stået på i langt over 1 time alt imens gæster var på vej til morgenmaden. Den mand som var ansvarlig for den talte dårligt eller ingen engelsk så derfor ved jeg ikke om han forstod alvoren i følgerne hvis en gæst havde fået dette i øjnene. Hans eneste undskyldning var at de skulle være færdige og var blevet forsinket. Her kan jeg kun sige at så må de dække området af.
Personalet generelt:
Det var dejlige at opleve for os at afdelingen for gæster hvor Doaa, Vera og Irena arbejder kommer rundt til gæsterne for at høre om opholdet. Her var der ingen sprogproblemer og det kunne være en god idé at bruge deres kunnen til at undervise dem som har behov for hjælp med det engelske sprog. Det er lige fra managere til gartnerne. Det kan være at i måske skulle få managerne til at lytte til de ansatte som arbejder på hver deres område, da ofte er det de folk som er på gulvet som ser hvad der sker i/på områderne.
HUSK AT GÆSTERNE IKKE ALTID HAR RET TIL AT OPFØRE SIG SOM KONGER OVERFOR DE ANSATTE, SOM SKAL BEHANDLES ORDENTLIGT.

Værelsestip: Få værelser som ikke ligger ned til poolen. De ansatte traver forbi og undersøger dem som sidder på...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Oktober 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, jawi03
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. november 2017
Google Oversæt

Dear jawi03, thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests.

We have noted your comments regarding your stay and we are concerned to learn that you were dissatisfied with some of the services provided at the hotel.

Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back to Novotel Sharm El Sheikh Resort in the future

Best Regards,
Galal El Safty
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (1.977)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 1.977 anmeldelser

Anmeldt 4. marts 2016

min veninde og jeg boede på novotel beachside i oktober 2015. det er helt klart den fedeste ferie vi har haft. både vagterne, rengøringspersonalet, og det øvrige personale var så søde og sjove. gode drinks i pool baren, og god stemning om aftenen. stranden er så lækker, og det er dejligt at der ikke kommer folk ude fra på den private strand. bi har stadig kontakt over facebook med flere fra personale staben, og planlægger at komme tilbage til sommer. hotel og mennesker i top kvalitet.

derudover ligger det dejlig tæt på centrum af naama bay, en lille gå tur ned af strandpromenaden på 5-7 minutter og du er i et pulserende centrum med barer, resturanter og butikker, og enkelte diskoteker. der er vagter hele vejen ned af promenaden så selv os 2 unge piger følte os trygge på trods af vi gik hjem kl 04-05 om morgenen i en skarp brandert, alle var søde og holdte meget øje med os.

Værelsestip: vælg beachside hotel
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Oktober 2015, rejste med venner
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, nanna v
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mohamed M, Front Office Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. marts 2016
Google Oversæt

Dear nanna v,
Thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests.
We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us and that we have succeeded to make your holiday a memorable one.
Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests.
Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you back at Novotel Sharm El Sheikh Resort.

Best Regards,
Best Regards,
Mohamed Mansour
Front Office Manager
H1715-rd@accor.com

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. oktober 2015

Der var meget beskidt, personalet forstod ikke noget.feks. Havde jeg fuglelort på teressestolene hele ugen, selvom vi bad om at få det fjernet. Personalet forstod ikke hvad man bad om og der var overhovedet ingen service. Fatter ikke det er 5 stjernet for maden var også utrolig dårlig og ensformigt.har været på flere 3 og 4 stjernet steder som er MEGET bedre. Jeg kunne ikke finde på at anbefale dette hotel til nogen.
Hygiejnen meget dårlig, feks var der grønne alger i håndvaskene ved receptionen. De var heller ikke gjort ordentlig rent hele ugen.

Overnattede: Oktober 2015
Tak, kirstenSmidstrup
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mohamed M, Front Office Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. oktober 2015
Google Oversæt

Dear kirstenSmidstrup,
Thank you for choosing Novotel Sharm El Sheikh Resort for your recent holiday, and for posting review on trip advisor. Your feedback is not only essential but is also a helpful tool to measure the level of service we extend to our guests.

We have noted your comments regarding your stay and we are concerned to learn that you were dissatisfied with some of the services provided at the hotel.

Your comments have been taken into consideration and communicated to the Management Team. Please be assured that we are taking the necessary steps to ensure the complete satisfaction of our guests.

Thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back to Novotel Sharm El Sheikh Resort in the future

Best Regards,
Mohamed Mansour
Front Office Manager
h1715-rd@accor.com

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 30. marts 2015 fra mobile enheder

Vi var 14 dage på ferie med en lille 8 måneders baby og kan kun give vores varmeste anbefalinger. Særligt til de ekstremt venlige og flinke ansatte på hotellet, som altid var smilende og høflige. Ok værelser, rene og pæne, udemærket buffet og LÆKKER strand. Det hele værd, hvis turen går til Sharm

Overnattede: Marts 2015
Tak, Kathrine E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Mohamed M, Front Office Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. marts 2015
Google Oversæt

Dear Kathrine E,
We are very delighted to read that you have enjoyed your stay at the Novotel Resorts Sharm El Sheikh.

We appreciated your comments very much. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to our Resort in the nearest future.

Sincerely,
Mohamed Mansour
Front Office Manager
H1715-rd@accor.com

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. december 2013

Novotel her, har alt hvad man ønsker for et skønt ophold. Tæt ved alt, dejligt børnevenlige værelser med køjer.
Var her med min datter i januar 2012. På denne tid om året er der lidt køligt ved stranden, men novotel har heldigvis en opvarmet swimmingpool :)
Service og renlighed er i top, og da jeg blev mavesyg et par dage, sendte de både læge og sørgede for kager og lækker frugt. Følte os rigtig godt behandlet. Eneste mangel er måske lidt underholdning, da der ingen er. Men bestemt et super børnevenligt hotel.

  • Overnattede: Januar 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Sandydk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sharm El Sheikh
1,2 km væk
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
Stella Di Mare Beach Hotel & Spa
Nr. 5 af 231 i Sharm El Sheikh
4.645 anmeldelser
0,9 km væk
Movenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay
0,2 km væk
Sharm El Sheikh Marriott Resort
Sharm El Sheikh Marriott Resort
Nr. 65 af 231 i Sharm El Sheikh
2.206 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
6,8 km væk
Hilton Sharm Waterfalls Resort
Hilton Sharm Waterfalls Resort
Nr. 52 af 231 i Sharm El Sheikh
6.738 anmeldelser
10,8 km væk
Baron Resort Sharm El Sheikh
Baron Resort Sharm El Sheikh
Nr. 7 af 231 i Sharm El Sheikh
4.188 anmeldelser
7,3 km væk
Renaissance Sharm El Sheikh Golden View Beach Resort
Renaissance Sharm El Sheikh Gold...
Nr. 55 af 231 i Sharm El Sheikh
3.329 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Har du været i Hotel Novotel Sharm El Sheikh? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Supplerende oplysninger om Hotel Novotel Sharm El Sheikh

Adresse: | Naama Bay, Sharm El Sheikh 32, Egypten
Telefonnummer:
Beliggenhed: Egypten > Røde Hav og Sinai > Syd Sinai > Sharm El Sheikh
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 11 spahotel i Sharm El Sheikh
Nr. 15 hotel ved stranden i Sharm El Sheikh
Nr. 16 luksushotel i Sharm El Sheikh
Nr. 43 familiehotel i Sharm El Sheikh
Nr. 57 romantisk hotel i Sharm El Sheikh
Prisområde: 341 kr.-712 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — Hotel Novotel Sharm El Sheikh 5*
Antal værelser: 382
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Accorhotels.com, TripOnline SA, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Novotel Sharm El Sheikh. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Novotel Sharm El Sheikh
Sharm El-Sheikh Novotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering