Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.600)
Filtrer anmeldelser
2.600 resultater
Medlemsvurdering
1.842
507
166
49
36
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.842
507
166
49
36
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 2.600 anmeldelser
Anmeldt 4. marts 2013

Vi har været en del rundt i Europa og jeg tør godt sige at det nok er det bedste Hotel jeg har boet på sammenligning med prisen de andre steder.
Vi valgte et "Familieværelse" i området Palm med et lille separat rum til børn med køjesenge.
Værelset lå ud mod poolen dog lang nok væk så der ikke var for meget larm, rengøring hver dag af altid smilende personale.
Service er i top, som dansker skal man lige vende sig til at det ikke er "selvbetjening" som mange steder i europa.
Vores datter fyldte 10 år dernede, og til kaffetid bestildte vi en kande kaffe og sodavand der skulle nydes på terressen, tjeneren kommer med kaffen og en stor lagkage fra hotellet til vores datter.
Morgenmaden var perfekt, middagsmaden og aftensmaden var ikke værd at tage med.
Vi spiste for det meste i centrum og på de små restauranter på promenaden, dyreste sted for 3 personer var 450,- LE så var det også top service med fine tjenerer, billigst 150,- LE på Mc. Donald.
Hotellet ligger ca. 5 min. fra centrum hvor det hele sker om aftenen, hyggeligt tur på promenaden med masser af bar og spisesteder og snaksagelige Egytptere, "no thanks" og "not to day" siger man nok 30-40 gange på en aften :-)
Perfekt hotel og beliggenhed...:-)

  • Overnattede: februar 2013, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, CarstenK252013
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. august 2018
Google Oversæt

Dear Guest, We are very delighted to read that you have enjoyed your stay at the Novotel Resorts Sharm El Sheikh.
We appreciated your comments very much. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to our Resort in the nearest future.

Sincerely,
Galal El Safty
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. december 2010

Vi har aldrig oplevet noget lignende. Dette hotel er fuldstændig perfekt for familier med børn. Utrolig smukke omgivelser og så er der ufattelig stille og roligt... Personalet er til UG. Vi har virkelig haft en helt fantastisk oplevelse og dejlig ferie... :-) Vi kommer der bestemt igen...!!!

  • Overnattede: november 2010, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
1  Tak, naolchln
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. august 2018
Google Oversæt

Dear Guest, We are very delighted to read that you have enjoyed your stay at the Novotel Resorts Sharm El Sheikh.
We appreciated your comments very much. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to our Resort in the nearest future.

Sincerely,
Galal El Safty
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 5 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 6 dage siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Galal E, General Manager hos Hotel Novotel Sharm El Sheikh, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser