Anmeldt d. 3. december 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel og meget venligt personale. Maden var lidt kedelig, men alt i alt et fint hotel som jeg godt ville tilbage til. Der ligger mange fine butikker meget tæt på hotellet, hvis man går til højre når man kommer ud fra hotellet så havner man ved et lille marked og en frisk fyr der sælger fine papyrus tegninger :)

1  Tak, Kir N
Anmeldt d. 7. november 2017

Fine faciliteter. Restauranten var dog meget kedelig mht maden, ingen variation og lidt koldt mad. Service i restauranten er tip top, især deres tjener Amman Fawzy, ydet en fantastisk service. Aninations teamet var fantastisk, især fifi og Ranna Khaliid. Fin under holdning men dog ikke udnyttelsen af deres lokaler, bla. Vandpibe cafeen var på det fantastiske tag, man burde flytte underholdningen derop.

Værelsestip: Servic og renlighed er i top
Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Thomas R
Anmeldt d. 31. august 2017

Min kæreste og jeg blev flyttet til det her hotel via Atlantis Rejser. Det er et okay hotel til prisen. Vi blev hurtigt træt af det sammen med som var ris og kylling. Maden blev gemmenbrugt til morgenmad, middagsmad og aftensmad. Det er i hvert fald vores opfattelse og nogen af de andre vi mødte på hotellet. Vi var det meste af tiden ved den voksen pool, hvor næsten alle dansker var. Det er tredje gang jeg er i Egypten og første gang man skal selv hente/bestille noget at drikke ved poolen. Servicen var der slet ikke. Alle som var på arbejde var meget trætte og gad næsten ikke være der.

1  Tak, AlexanderT1433
Anmeldt d. 13. august 2017

Er netop kommet hjem efter 1 uges ferie, som vi har nydt hver eneste minut af. Hotellet er pænt og med et fantastisk personale, som gør alt for at oplevelsen bliver god. Dette gælder alle lige fra rengøringspersonalet, til receptionister, bartender og sidst men ikke mindst tjenerne i restaurationen. Der er en stor buffet med god mad både morgen, middag og aften. En stor del af oplevelsen i restauranten var vores tjener Ayman Fawzy, som udover at yde en fantastisk service også lavede sjov med os, på en måde så vi altid følte os velkomne og godt tilpas. Tak for det....

1  Tak, GitteRanders
Anmeldt d. 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde vores ferie i Julimåned, i første omgang havde vi bestilt til Coral Hills som ligger bagved Il Mercato men blev ringet op af Rejseudbyderen om at Coral Hills var for dårligt iforhold til standarden derfor blev vi indloggeret på Il Mercato istedet og det var lidt af en opgradering selvom begge er 3* dog har Il Mercato 3*+. Hotellet er stort, rigtigt stort med 4 pools alle udendørs. Vi brugte dog kun den ene da den lå dejligt tæt på værelset. Fin udsigt fra taget, hvor man kan tage fine billeder af området og bjerge i baggrunden. På taget er der Pool til de unge med høj musik og gang i den. Den anden pool på taget er mere voksen og mest afslappende. På taget er der også bar og lounge område hvor man kan nyde en kold forfriskning. Vores værelse var Superior med pooludsigt og det var pænt og stort med eget køleskab og lille altan.
Maden var rigtigt fin og forskelligt varme retter hver dag og forskelligt sødt også. Rigtigt god te og kaffe muligheder, stort plus fra vores side. Tjenerne var hurtige og rigtigt venlige og med god service.
Il Mercato ligger i forbindelse med en lang gade med forskellige butikker, Mcdonalds og Pizzahut og KFC hvis man vil have lidt fastfood ellers et rigtigt fin område til en aftentur med en stor scene i midten med aftenunderholdning en gang imellem hvilket var populært blandt børn og unge.

Minus: Vi havde bestilt tid til Hamam i Spaafdelingen på vores afrejsedag, hvilket vi syntes skulle være en god afslutning på en fin ferie i Sharm el Sheik. Jeg blev behandlet af en mand og min kæreste blev behandlet af en kvinde for sådan er det jo dernede. Først lidt sauna. Vi blev puttet i hvert sit rum ved siden af hinanden bagefter, hvilket også var fint. Jeg fik min behandling med scrub og det hele som det skulle være, på et tidspunkt går den unge mand ud af rummet og ind til pigerne, han sender så kvinden udaf rummet i et par minutter og min kæreste oplever så at han smøre hende ind i sæbe og begriber sig lidt for meget på hendes bryster hvor hun skubber hans hænder væk, hendes mave og inderlår sådan meget tæt på bikinikanten. Alt imens jeg lå i rummet ved siden af:-/. Han går så ind og gør mig færdig og klar til massagen, hvilket var fin. Så i Dampbad lidt. Til sidste skal vi i et kold spabad, hvilket var MEGET overraskende. Min kæreste fortalte mig først episoden med den unge mand efter vi var færdige og vidste ikke hva man skal gøre i sådan en situation???:-/ MEGET UBEHAGELIGT!!!!

Trods det var vi glade for at have været på Il Mercato:-)

4  Tak, mnn8189