“Et af de allerbedste dykkercentre i Sharm el Sheikh! Både for normal dykning og tec-dykning!”

Werner Lau Diving Center Sharm el Sheikh
Anmeldt for 7. november 2017

Werner Lau Diving Center i Sharm el Sheikh er et af de allerbedste dykkercentre i Sharm el Sheikh - hvis ikke det bedste i byen overhovedet!
Der findes også i dykkercentret en tec-afdeling, så alle slags dyk er muligt.
Det er det dykkercenter, der ligger nærmest havnemolen, hvor bådene afgår fra - det er kun 3-4 minutters gang fra dykkercentret til båden...rigtig herligt, at man ikke skal gå langt i den til tider varme egyptiske sol! :-)
Dykkercentret frekventeres især af tyskere og danskere - men her træffer man også til tider englændere, belgiere og hollændere på grund af dykkercentrets excellente ry.

Tak, HenrikDenmarkEU
Filtrér

Anmeldt for 10. september 2017 fra mobile enheder

Dette har været vores første dykkerferie til Sharm el Sheick. Vi bookede 5 dages dykning med Werner Lau. Alt fungerede super professionelt lige fra Pick up på hotellet, til udstyr, instruktører, mad om bord på båden og hjælp med at få udstyr af og på. Sikkerheden var helt i top og vi som nye dykker har følt os 100% trykke.

Specielt en stor tak til Sameh, Franchesco og Ali, som har været skønne og meget lærerige instruktører.
Vi bruger 100% Werner Lau igen

Tak, and90210
Anmeldt for 26. juli 2015

Vi havde booket en dykkertur, men blev aldrig hentet, fordi hende vi havde booket ved ikke havde fået givet vores informationer videre.

Dagen efter gav vi det dog en chance mere og fik fuld valuta for pengene...
Men lidt ærgerligt at miste en dykkerdag pga dårlig information mellem medarbejderne og så ikke få hverken en undskyldning eller nogle former for kompensation ud af det...

Tak, Christina R
Anmeldt for 9. juni 2015

Min søn og jeg var en uge i Sharm for at lære at dykke, hvilket foregik hos Werner Lau. Vi var i alt fire danskere på holdet, og vores instruktør var Sameh. Sameh er ganske enkelt en fremagende og meget grundig instruktør - med sikkerheden som første prioritet. Min søn er 14, så jeg var rimelig meget OBS på ham under dykkene, og de undervandsøvelser man skal gennemgå. Men med Sameh var jeg helt tryg, da han er meget pædagogisk og grundig. STORT tak til ham!!

Alt i alt var det en god oplevelse at få sit PADI Open Water hos Werner Lau, og for os var Sharm en kæmpe stor oplevelse at dykke ved.

Næste gang vil jeg uden tøven vælge Werner Lau igen.

Tak, Tubber11
Anmeldt for 25. marts 2015

Vi har været i Sharm El Sheik ganske mange gange, og har benyttet forskellige operatører til dykning. De fleste gange har vi efterhånden valgt Werner Lau. Hjælpsomme, fleksible, gode priser, og professionelle medarbejder.
Da min datter blev 10 år, fik hun sit JOWD certifikat, og efterfølgende var vi i Sharm. Vi havde bestilt vores egen guide, så selvom datteren ikke var så erfaren, var der både mig og en guide til at hjælpe ved problemer. På trods af diverse udfordringer for datteren såsom første båddyk, løste de det på fantastisk vis, så hun fik nogle rigtigt gode oplevelser.
Der er styr på procedurer, de er veluddannede og velovervejede, en meget betryggende operatør.

Tak, Kenneth F

Rejsende, der kiggede på Werner Lau Diving Center Sharm el Sheikh, kiggede også på

Sharm El Sheikh, Syd Sinai
Sharm El Sheikh, Syd Sinai

Har du været i Werner Lau Diving Center Sharm el Sheikh? Fortæl om dine oplevelser!

;