“Fantastisk dykkercenter”
Anmeldelse af Werner Lau Diving Center

Werner Lau Diving Center
Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Dette har været vores første dykkerferie til Sharm el Sheick. Vi bookede 5 dages dykning med Werner Lau. Alt fungerede super professionelt lige fra Pick up på hotellet, til udstyr, instruktører, mad om bord på båden og hjælp med at få udstyr af og på. Sikkerheden var helt i top og vi som nye dykker har følt os 100% trykke.

Specielt en stor tak til Sameh, Franchesco og Ali, som har været skønne og meget lærerige instruktører.
Vi bruger 100% Werner Lau igen

Tak, and90210

Anmeldt 26. juli 2015

Vi havde booket en dykkertur, men blev aldrig hentet, fordi hende vi havde booket ved ikke havde fået givet vores informationer videre.

Dagen efter gav vi det dog en chance mere og fik fuld valuta for pengene...
Men lidt ærgerligt at miste en dykkerdag pga dårlig information mellem medarbejderne og så ikke få hverken en undskyldning eller nogle former for kompensation ud af det...

Tak, Christina R
Anmeldt 9. juni 2015

Min søn og jeg var en uge i Sharm for at lære at dykke, hvilket foregik hos Werner Lau. Vi var i alt fire danskere på holdet, og vores instruktør var Sameh. Sameh er ganske enkelt en fremagende og meget grundig instruktør - med sikkerheden som første prioritet. Min søn er 14, så jeg var rimelig meget OBS på ham under dykkene, og de undervandsøvelser man skal gennemgå. Men med Sameh var jeg helt tryg, da han er meget pædagogisk og grundig. STORT tak til ham!!

Alt i alt var det en god oplevelse at få sit PADI Open Water hos Werner Lau, og for os var Sharm en kæmpe stor oplevelse at dykke ved.

Næste gang vil jeg uden tøven vælge Werner Lau igen.

Tak, Tubber11
Anmeldt 25. marts 2015

Vi har været i Sharm El Sheik ganske mange gange, og har benyttet forskellige operatører til dykning. De fleste gange har vi efterhånden valgt Werner Lau. Hjælpsomme, fleksible, gode priser, og professionelle medarbejder.
Da min datter blev 10 år, fik hun sit JOWD certifikat, og efterfølgende var vi i Sharm. Vi havde bestilt vores egen guide, så selvom datteren ikke var så erfaren, var der både mig og en guide til at hjælpe ved problemer. På trods af diverse udfordringer for datteren såsom første båddyk, løste de det på fantastisk vis, så hun fik nogle rigtigt gode oplevelser.
Der er styr på procedurer, de er veluddannede og velovervejede, en meget betryggende operatør.

Tak, Kenneth F
Anmeldt 25. januar 2015

Flinke, kompetente dykkerinstruktører. Men alt for gammelt udstyr.
Lækker frokost om bord på båden for små penge. Prismæssigt gennemsnitlig for dykkercentre i Sharm.

Tak, MarieSkoett

Rejsende, der kiggede på Werner Lau Diving Center, kiggede også på

Sharm El Sheikh, Syd Sinai
Sharm El Sheikh, Syd Sinai

Har du været i Werner Lau Diving Center? Fortæl om dine oplevelser!